کسب امتیازات کامل ارزیابی عملکرد در شاخص‌های اختصاصی/ کانون اردبیل استان الگو معرفی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با کسب امتیازات کامل ارزیابی عملکرد در شاخص‌های اختصاصی، به‌عنوان استان موفق و الگو در سطح ملی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل گفت: با اجرای ماده ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و حضور دستگاه‌های اجرایی در فرایند ارزیابی عملکرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل موفق به اخذ امتیاز کامل ۱۰۰۰ در دوره‌های اخیر این فرایند شد.

وی با اشاره به کسب رتبه خیلی خوب در شاخص‌های اختصاصی که مربوط به انجام وظایف ذاتی سازمانی است، از معرفی کانون استان اردبیل به‌عنوان استان موفق و الگو در سطح ملی این دستگاه فرهنگی خبر داد.

ملک‌زاده فرد بابیان اینکه توسعه دولت الکترونیک و خدمات فرهنگی دو محور اصلی در ارزیابی عملکرد کانون در سطح کشوراست، خاطرنشان کرد: متوسط دفعات مراجعه هر عضو به سامانه کانون مجازی، نسبت امانت کتاب به تعداد اعضا، رشد میزان شرکت‌کنندگان در مهرواره‌ها و جشنواره‌های کانون، رشد تعداد کودکان و نوجوانان تحت پوشش کانون در مراکز ثابت و تعداد کودکان و نوجوانان تحت پوشش کانون در مناطق محروم روستایی و عشایری از عناوین شاخص‌های اختصاصی است که توانستیم با عنایت پروردگار متعال و همکاری همه عوامل و مربیان کانون به اهداف تعیین‌شده دست پیدا کنیم.

مدیرکل کانون استان اردبیل تأکید کرد: در جهت خدمت‌رسانی بهتر به کودکان و نوجوانان این سرزمین و برای حفظ این موفقیت بیش‌ازپیش تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =