کد خبر: 341324
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
بازدید 27
تشکیل شورای والدین در مرکز یک کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان شورای والدین را در مرکز خود برای انجام بهتر فعالیت‌ها تشکیل داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری فعالیت‌های تابستانی با توجه به شعار کانون "تابستانتو ساز" از والدین فعال اعضای مرکز خود دعوت کرد و با رأی و مشورت آنها یک شورای والدین تشکیل داد.

مربی مسئول شماره یک همدان بعد از تشکیل اولین جلسه  شورای والدین اظهار کرد: بر حسب تجربه خود در این سالها به نتیجه رسیدم که حضور مادران و پدران در مرکز برای انجام بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها بسیار اهمیت دارد و یک بازوی قوی برای مرکز هستند.

محمدی قادر افزود: مرکز متعلق به اعضا و خانواده ها است و باید مربیان کانون در کنار والدین برنامه ها را اجرا کنند زیرا از یک بدنه بوده و هر چه این اتحاد و همکاری بیشتر باشد بهتر و سریع‌تر به آنچه در مورد آن تصمیم گرفته می‌شود، خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه حضور پر رنگ والدین در مرکز باعث جذب بیشتر مخاطب شده، تصریح کرد: وقتی کودک و نوجوان همراهی والدین خود را ببیند او هم راغبتر بوده که در کلاس‌ها شرکت کند و حضور والدین برای کودکان خجالتی و بیش فعال در ایجاد  تعادل کمک کننده است.

مربی مسئول مرکز یک همدان گفت: قرار است یک روانشناس خانواده در خصوص مهارت فرزندپروری برای این شورا در 4 جلسه برگزار شود و در صورت رضایت این جلسات ادامه داشته باشد.

وی به ساخت دست سازه هایی برای اربعین حسینی ادامه داد: قرار است این دست سازه‌ها با کمک و نظر مادران و اعضا در مرکز ساخته شود.

محمدی قادر افزود: والدین درخواست برگزاری اردو مادر و فرزندی را با رویکرد تربیتی- تفریحی داشتند که در این اردو کارهای فرهنگی- هنری و ادبی صورت بگیرد و والدین و اعضا با هم در این برنامه‌ها شرکت کنند و نیز درخواست بازدید از اماکن تاریخی همدان را داشتند.

وی با بیان اینکه خوانش کتاب مادر و کودک نیز در این مرکز اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: طبق نظر والدین اگر اعضا بیش از دو کلاس ثبت نام کردند یک کلاس کمک های اولیه هلال احمر به صورت رایگان برای آنها برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =