کد خبر: 341551
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
بازدید 43
حضور رأی اولی‌ها در انتخابات به قدرت و امنیت کشور کمک می‌کند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان در آیین "شکوه خدمت در مسیر دانایی" خطاب به نوجوانان رأی اولی گفت: حضور شما در انتخابات به قدرت و امنیت و پیشرفت کشور کمک‌ خواهد کرد و شما باید در انتخابات با منطق و استدلال، فردی انقلابی و اصلح را انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، ظهر امروز آیین "شکوه خدمت در مسیر دانایی"  کانون همدان به مناسبت بزرگداشت شهادت رئیس جمهور خدمت و همراهان ایشان و مشارکت حداکثری در انتخابات خصوصا رأی اولی‌ها با حضور استاندار، مدیران کل استان و نوجوانان رأی اولی در مجتمع شهید آیت الله مدنی کانون برگزار شد.

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات به قدرت و امنیت کشور کمک می‌کند

این مراسم با تلاوت قرآن و سرود ملی آغاز شد و در ادامه کلیپ فعالیت‌های کانون پرورش فکری برای میهمانان پخش شد و سپس مدیرکل کانون همدان ضمن خوش آمدگویی و تبریک عید ولایت و امامت به میهمانان اظهار کرد: کانون تخصصی‌ترین و قدیمی‌ترین مرکز کودک و نوجوان است که بیش از هزار مرکز در سطح کشور فعال است و در هر مرکز 12 تا 13 هزار کتاب دارد.

وی با بیان اینکه سال 57 فقط سه مرکز در همدان فعال بود ادامه داد: در حال حاضر 44 مرکز در سطح استان در حال ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان رسالت کانون را کتاب و ترویج کتابخوانی خواند و گفت: هشت سال جهشی در چاپ کتاب وجود نداشت اما در سال جاری هر ساعت یک عنوان کتاب به تعداد 5 هزار چاپ می‌شود و سال گذشته 14 هزار کتاب را به کتابخانه‌های کانون اضافه شد.

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات به قدرت و امنیت کشور کمک می‌کند

وی بیان کرد: در سفر ریاست جمهور 160 میلیارد ریال برای کانون در نظر گرفته شد که این رقم در تمام این سال‌ها بی‌سابقه بود و ما توانستیم با این مبلغ در فاصله 6 ماه، 17 کتابخانه کانون را تعمیر و تجهیز کنیم.

ابراهیمی‌هژیر افزود: برای نمونه سینما کانون نهاوند بعد از 17 سال باز شد، مرکز قروه بعد 20 سال، مرکز کبودراهنگ بعد از 17 سال و مراکز ملایر بعد از 30 سال تعمیر و تجهیز شدند و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار رفتند.

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات به قدرت و امنیت کشور کمک می‌کند

وی با بیان اینکه در یک‌هزار و 100 مرکز کانون کشور ۳۰ میلیون کودک و نوجوان عضو هستند، گفت: ۵۲۸ هزار عنوان کتاب تخصصی کودکان و نوجوانان به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در 44 کتابخانه استان وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به 53 عنوان بین‌المللی کسب شده در رشته نقاشی توسط اعضای کانون در سطح استان اشاره کرد و افزود: البته هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و نقطه مطلوب برای ما ایفای نقش توسط نوجوانان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به برگزاری ۷۶ اردوی روایت پیشرفت در قالب قصه‌گویی، عکس‌نوشته،‌ کلیپ و نقالی توسط کانون یاران اضافه کرد: در هر ماه یک پیک امید با همراهی مربیان جهادی کانون به روستاهای استان اعزام شده و به ارائه خدمات برای کودکان و نوجوانان در دورترین نقاط استان می‌پردازند.

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات به قدرت و امنیت کشور کمک می‌کند

ابراهیمی‌هژیر به انتخابات 8 تیرماه اشاره کرد و خطاب به رای‌اولی‌های حاضر در جلسه گفت: حضور شما در انتخابات به قدرت و امنیت و پیشرفت کشور کمک‌ خواهد کرد.

وی افزود: شما باید در انتخابات با منطق و استدلال فردی انقلابی و اصلح را انتخاب کنید و شرکت شما در انتخابات و بررسی برای فرد اصلح شما را از نظر سیاسی رشد می‌دهد.

در ادامه مراسم گروه سرود مرکز شماره سه همدان به اجرای سرود کاپشن صورتی و یا علی پرداختند. سپس کلیپ دوم که رهاوردی از سفر رئیس جمهور شهید به همدان بود پخش شد و سپس نقالی محمد جواد محسنلو در مورد آیت‌الله رئیسی انجام شد.

حضور رأی اولی‌ها در انتخابات به قدرت و امنیت کشور کمک می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =