کد خبر: 341799
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
بازدید 5
سه عنوان کتاب از مجموعه «ماهی رنگین ‌کمان» بازنشر شد

سه عنوان کتاب از مجموعه چهار جلدی «ماهی رنگین ‌کمان» به نویسندگی و تصویرگری مارکوس فیستر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری همدان،  «ماهی رنگین‌ کمان»، «ماهی رنگین کمان و نهنگ پیر» و «ماهی رنگین کمان و غار هیولاهای دریا» عنوان‌های این سه کتاب است.

داستان کتاب‌های «ماهی رنگین‌ کمان» درباره‌ی ماهی‌ای با پولک‌های رنگارنگ و نقره‌ای بود که به بقیه‌ی ماهی‌ها می‌گفت: من از همه‌ی شما زیباترم و عادت داشت با تکبر و غرور شنا کند و زیبایی پولک‌هایش را به نمایش بگذارد...

ترجمه دو کتاب «ماهی رنگین‌ کمان» و «ماهی رنگین کمان و نهنگ پیر» را سیدمهدی شجاعی و «ماهی رنگین کمان و غار هیولاهای دریا» را سیده‌مرضیه شعاع‌هاشمی بر عهده داشته‌اند.

این کتاب‌های مناسب گروه سنی بالای ۷ سال هر یک به قیمت ۷۰هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «ماهی رنگین کمان» که در سال ۱۳۷۳ برای اولین بار منتشر شد به چاپ پنجم، «ماهی رنگین کمان و نهنگ پیر» که در سال ۱۳۸۰ منتشر شد به چاپ چهارم و «ماهی رنگین‌کمان و غار هیولاهای دریا» که در سال ۱۳۸۱ به چاپ رسید نیز به چاپ چهارم رسیده است.

بر اساس این خبر، کتاب‌های «ماهی رنگین کمان» و «ماهی رنگین‌کمان و غار هیولاهای دریا» هر یک با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و کتاب «ماهی رنگین ‌کمان و نهنگ پیر» با شمارگان ۲هزار نسخه بازنشر شده‌اند.

مخاطبان این کتاب‌ها می‌توانند این آثار را با قطع رحلی از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی https://digikanoon.ir/ تهیه کنند.

یادآوری می‌شود دیگر کتاب این مجموعه نیز «ماهی رنگین کمان و یک اتفاق دیگر» نام دارد که با ترجمه سیدمهدی شجاعی سال ۱۳۸۰ از سوی کانون منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =