عضو کانون فارس در «ضیافت شاعرانه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان برگزیده برتر معرفی شد

«ضیافت شاعرانه» با حضور جمعی از شاعران برجسته و نخبگان ادبی باشگاه قاف شامگاه دوم مرداد ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، «ضیافت شاعرانه» با حضور جمعی از شاعران برجسته و نخبگان ادبی باشگاه قاف شامگاه دوم مرداد ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این ضیافت که به‌میزبانی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و ۱۲ نخبه باشگاه ادبی قاف کانون ترتیب داده شده بود؛ جمعی از پیش‌کسوتان عرصه شعر و شاعری به‌بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود در مورد نحوه پرداختن به این هنر پرداختند.

علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در این‌باره گفت: قدردانی از ۱۲ نوجوان منتخب شاعر باشگاه قاف کانون بخش دیگری از این مراسم بود؛ که در آن منتخبان نوجوان این باشگاه لوح قدردانی و دیوان پروین اعتصامی را از دست وزیر آموزش و پرورش دریافت کردند؛ و ضمن خواندن بخشی از آثار خود، به‌خواسته‌ها و دیدگاه‌های خود در حضور وزیر آموزش و پرورش پرداختند.

علی خواجه‌نژادیان افزود: حانیه شجاعی، عضو انجمن ادبی سروناز از لامرد و هادی فردوسی، شاعر نام‌آشنای کتاب‌های درسی از استان فارس، در این مراسم حضور داشتند.

وی گفت: حضور حانیه شجاعی در میان برگزیدگان باشگاه قاف، افتخاری بزرگ برای استان فارس است. این موفقیت نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه این نوجوانان و حمایت‌های مداوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی افزود: در این مراسم، علیرضا قزوه، محمود اکرامی‌فر، سعید حدادیان مدیحه‌سرا، میلاد عرفان‌پور، فاطمه نانی‌زاد، بابک نیک‌طلب، وحید سمنانی، میثم متاجی، علی داوودی، امیر مرزبان، سعید اسلامی، حمید هنرجو، مبین اردستانی و مجتبی حاذق، پیش‌کسوتان عرصه شعر و شاعری، به‌بیان دیدگاه‌ها و تجربیات خود پرداختند.

خواجه‌نژادیان خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم، سبحان کریم‌زاده، محمدحسن صادقی از تهران، فاطمه محمدی از قزوین، کوثر ریگی و نفیسه صفدری هر دو از سیستان و بلوچستان، یاسمن امینی از کرمان، ستایش و فاطمه‌زهرا دوران از اصفهان، سوگند میرزایی و زهرا دیناروند از کرمانشاه، فاطمه حسینی از اردبیل و حانیه شجاعی از فارس به‌عنوان منتخبان برتر باشگاه قاف از سراسر کشور، موفق به دریافت لوح تقدیر و دیوان پروین اعتصامی که از سوی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شده بود، شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در پایان بیان کرد: موفقیت نوجوانان استان فارس در رویدادهای ملی، نشان‌دهنده استعداد و توانمندی‌های برجسته آن‌هاست؛ و  اداره‌کل کانون فارس با هدف ارائه حمایت‌های مستمر و امکانات مناسب، به پرورش و کشف این استعدادها می پردازد.

عضو کانون فارس در «ضیافت شاعرانه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان برگزیده برتر معرفی شد

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =