جشنواره مطبوعات کودک، فرصتی برای شناخت بیشتر بچه‌هاست

مریم نشیبا مجری برنامه‌ها‌ی کودک صدای جمهوری اسلامی ایران گفت: جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان فرصتی را فراهم می کند تا با خواسته‌ها و نیازهای بچه‌ها بیشتر آشنا شویم.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشیبا با بیان این مطلب گفت: برپایی جشنواره‌های کودک و نوجوان در استان‌ها فرصتی است که می‌توان به معضلات و آسیب‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان پی‌برد باید زمینه‌ای فراهم ‌شود تا کودکان و نوجوانان سراسر کشور بتوانند از این جشنواره‌ها استفاده کنند و تنها در تهران متمرکز نباشد.
وی با تاکید بر نگاه ویژه مطبوعات کودک و نوجوان به این حوزه افزود: مردم و بچه‌ها امروز تشنه محبت‌اند در دنیای ماشینی امروز اگر دستی به صورت کودکی بکشید خواهید دید چگونه سیراب می‌شود این نشان از ظرفیت بالای پذیرش کودکان و نوجوانان دارد که به نظر می‌رسد رسانه‌های کودک و نوجوان باید به آن بپردازند.
نشیبا با اشاره به علاقه زیاد کودکان به رسانه‌ها، وظیفه‌ی همکاران خود را در رسانه‌های مختلف پرداختن به نیازهای کودکان و نوجوانان دانست و تاکید کرد: با توجه به ظرفیت پذیرشی که در این قشر وجود دارد فرصت بسیار مناسب فراهم می‌شود تا با استفاده از آن، نسبت به شکل دهی شخصیت کودکان و نوجوانان برنامه‌های تربیتی خوبی داشته باشیم.
مجری برنامه‌ی خاطره‌انگیز «شب به خیر کوچولو» رادیو خاطر نشان کرد: عاشقانه کار برای کودک را از سال 56 آغاز کردم. ارتباط با انسان‌ها را دوست دارم و فکر می کنم که مسوولشان هستم. و با دیدن مشکلات مردم برای همکاری با آن‌ها باید کار کنم  و این یک وظیفه است.
 گفتنی است: یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری‌ها و رسانه‌های مجازی، نیمه نخست اردیبهشت سال 93 توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.