کمیته کودک و نوجوان ستاددهه فجر استان کرمانشاه، فعال شد

در این جلسه، که به طور منظم و در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت، برنامه های مختلف و شادی برای سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تصویب اعضا خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه کمیته کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

دراین جلسه ، علاوه بر مدیر کل، معاون فرهنگی، کارشناسان کانون، دو نماینده نیز ازسوی اداره کل آموزش و پرورش  و سازمان بهزیستی استان کرمانشاه حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه،«رضا موزونی» مدیر کل کانون استان و دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، ضمن عرض خیرمقدم به حاضران، با اشاره به  برگزاری جشن های ویژه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مهم ترین هدف کمیته کودک و نوجوان را ؛ برگزاری برنامه ها و جشن های خاطره انگیز برای کودکان و نوجوانان در ایام ا... دهه فجر اعلام کرد.

«موزونی» گفت: هدف ما در کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجراین است که شکوه جشن پیروزی انقلاب را برای کودکان به برنامه هایی ماندگار بدل کنیم و در این راه از تمامی دستگاههای مرتبط با این کمیته،انتظار همکاری و مساعدت لازم وموثر راداریم.

مدیر کل کانون استان از آموزش و پرورش به عنوان یار و همراه همیشگی و مهم مراکز کانون در انجام فعالیت هایشان یاد  و از همکاری این اداره کل در برگزاری برنامه های مختلف در طی ایام سال قدردانی کرد.

 وی سازمان بهزیستی را نیز یکی از مراکز مهم در انجام خدمت رسانی به کودکان نیازمند دانست و اظهار امیدواری کرد چونان همیشه، یاریگر کانون در برنامه های پیش روی باشند.

 «حجت الاسلامی»،معاون فرهنگی کانون نیز در سخنانی به بیان برنامه ریزی های صورت گرفته در مراکز کانون پرداخت.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین برنامه های مراکز کانون دعوت از مدارس در ایام سالگرد پیروزی انقلالب اسلامی خواهد بود، از نماینده  اداره کل آموزش و پرورش خواست ، برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی،هنری وادبی،... در این ایام، هماهنگی های لازم در جهت حضور مربیان کانون در مدارس فراهم آید.

معاون فرهنگی ،برنامه های کانون را در ایام  دهه فجر انقلاب اسلامی، شامل؛ معرفی ایام، معرفی شخصیت، معرفی کتاب؛ برپایی نمایشگاه با موضوع  ایام ا...دهه فجر، دعوت ازمدارس، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، اجرای چندین برنامه و جشن با مشارکت ادارات عضو در کمیته کودک ونوجوان، و... برشمرد.

در ادامه این جلسه،نمایندگان اداره کل آموزش و پرورش و بهزیستی، به طرح دیدگاهها و برنامه های مختلف خود در جهت بزرگداشت ایام ا...دهه مبارکه فجر پرداختند.

با اعلام مدیر کل کانون استان، جلسه های بعدی کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، کماکان و در روزهای آتی، در جهت تصویب برنامه های مختلف و مشارکتی، باحضور اعضا برگزار می شود.