تشریح سند چشم‌انداز ده ساله کانون در گردهم‌آیی مدیران

گردهم‌آیی معاونان، مشاوران و مدیران کل حوزه‌های ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان صبح روز 19 اسفند 1394 در تهران آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدرضا صالحی امیری مشاور رییس جمهوری و رییس سازمان اسناد کتاب‌خانه ملی جمهوری اسلامی ایران، سخنران نخست این گردهم‌آیی بود، که به مدت دو روز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.
پس از آن زهره طبیب‌زاده عضو هیات مدیره کانون دیدگاه‌هایش را درباره‌ی کانون و اهمیت تربیت کودکان مطرح کرد.
علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون نیز صبح همین روز در سخنرانی خود سرفصل‌هایی از سند چشم‌انداز جدید ده ساله کانون را برای نخستین بار بازگو و تاکید کرد: این سند در اختیار تمامی استان‌ها قرار می‌گیرد و در این‌باره نظرهای کارشناسی مود توجه قرار خواهد گرفت.
به گفته‌ی وی ایجاد شرایط تحولی و اهمیت جهشی ویژه و نگاهی تحولی و بلند مدت برای ورود به دهه آینده از سوی کانون از اهمیت بالایی برخوردار است و این چشم‌انداز به دنبال تحقق این هدف‌هاست.
او گفت: در حال حاضر نزدیک به 5میلیون کودک و نوجوان در لایه‌های مختلف یا عضو مراکز کانون در سراسر کشور هستند یا از تولیدات و برخی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون به نحوی استفاده می‌کنند و ما به دنبال این هستیم که در برنامه‌ی 5 ساله این عدد را به 15 میلیون نفر برسانیم.
این گردهم‌آیی آخرین گردهم‌آیی فصلی مدیران کانون در سال 1394 است که روزهای 19 و 20 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار می‌شود.