بازنگری در شاخص‌های برنامه و بودجه سال 95

معاون توسعه و مدیریت منابع از بازنگری در شاخص‌های برنامه و بودجه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 95 برای دست‌یابی به شاخص‌های واقعی خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی در گردهم‌آیی سراسری معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی با اعلام این خبر گفت: این شاخص‌ها در محور هزینه‌های جاری، برنامه‌ها، ماموریت‌ها و حوزه اضافه‌کار‌ مورد بازنگری قرار گرفته است.
وی افزود: در حوزه جاری تلاش کردیم هزینه‌های مراکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی به عنوان یک شاخص مهم در تمامی زمینه‌ها لحاظ شود، هم‌چنین هزینه‌های جاری ستاد استان‌ها شامل ملزومات اداری، نگه‌داری خودرو و دیگر هزینه‌های جانبی در بودجه 95 استان‌ها افزایش 10درصدی را قرار دادیم.
واحدی هم‌چنین یادآور شد: در حوزه اضافه‌کار و ماموریت‌های کارکنان نیز تغییرهایی صورت گرفته که از مدیران‌کل استان‌ها انتظار می‌رود در زمینه توزیع آن‌ها دقت بیشتری داشته باشند.
وی در زمینه افزایش ماموریت‌های استان‌ها نیز خاطرنشان کرد: با هدف پویایی بیشتر مراکز فرهنگی‌هنری و سهولت رفت و آمد بیشتر کارشناسان به این مراکز تلاش شده در بودجه سال 95 کانون نزدیک به 30 درصد به ماموریت استان‌ها اضافه شود.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون ضمن قدردانی از همکاری استان‌ها در زمینه‌ی برون‌سپاری بخش فروش محصولات از اختصاص 15 درصد درآمد حاصل از  فروش محصولات هر استان براساس درجه‌بندی مشخص شده به خود استان‌ها در بودجه 95 خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حمایت بیشتر مدیران‌کل استان‌ها در سال جدید بتوانیم در حوزه تقویت منابع کانون گام‌های بهتری برداریم.
وی در ادامه به افزایش 30 درصدی بودجه‌ی برنامه‌های مناسبتی از قبیل اردوها، هفته ملی کودک و سایر برنامه‌های استانی اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد  در این حوزه بتوانیم براساس چهارچوب‌های مشخص شده حرکت کنیم.
گردهم‌آیی سراسری معاونان، مشاوران و مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای 19 و 20 اسفند 94 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران برگزار شد.