دورهمی شاعران و نویسندگان در ضیافت افطاری کانون

در آستانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و روز قلم جمعی از شاعران و نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان در ضیافت افطاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردهم آمدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم برخی از شاعران و نویسندگان صاحب‌نام حوزه ادبیات کودک و نوجوان به خوانش بخشی از تازه‌ترین آثار خود پرداختند.
بر اساس این گزارش در این برنامه ابتدا فرهاد حسن‌زاده بخشی از اثر جدید خود را برای حاضران خواند و پس از او جعفر ابراهیمی(شاهد) به خوانش بخشی از تازه‌ترین سروده‌های خود برای کودکان و نوجوانان پرداخت.
هم‌چنین خوانش بخشی از کتاب «پلو و خورش» اثر هوشنگ مرادی کرمانی توسط خودش و روخوانی طاهره ایبد از داستان طنزش با عنوان «بچه‌غول منه منه» از برنامه‌های این ضیافت بود.
ضیافت افطاری شاعران و نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان روز ۱۳ تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار شد.
در این آیین همچنین، غلامرضا امامی، سوسن طاقدیس، یوسف قوجق، محمدرضا مرزوقی، محمدرضا شمس، محسن هجری، مصطفی خرامان، قاسمعلی فراست، جواد و حامد محقق، محمدرضا اصلانی، مصطفی رحماندوست، عباس جهانگیریان، فریدون عموزاده خلیلی و بسیاری دیگر از نویسندگان و شاعران حوزه ادبیات کودک و نوجوان حضور داشتند.