افتتاح دومین فروشگاه عرضه محصولات کانون پرورش فکری در بیرجند

دومین فروشگاه عرضه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی در بیرجند ارایه خدمات خود را برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با فرا رسیدن روزهای مبارک دهه فجر دومین فروشگاه عرضه محصولات و تولیدات کانون استان در شهرستان بیرجند افتتاح شد.
طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی، در آیین افتتاح این فروشگاه گفت: دسترسی آسان‌تر خانواده‌ها به محصولات و تولیدات فرهنگی، هنری و انتشارات کانون از جمله اهداف توسعه مراکز فروش محصولات کانون به شمار می‌رود.
حمیدی اضافه کرد: طی سال‌های اخیر کانون پرورش فکری برای تولید محصولات به ذایقه کودکان و نوجوانان و نظرات خانواده‌ها توجه ویژه داشته‌ است تا بتواند تولیداتی را ارایه کند که به رشد فکری، ذهنی و خلاقیت این عزیزان کمک کند. 
مدیر کل کانون خراسان جنوبی تأکید کرد: ما نیز برای توزیع و فروش کتاب و محصولات کانون مانند عروسک، لوازم التحریر ایرانی اسلامی ، اسباب بازی، سرگرمی های سازنده ، فیلم و ... تلاش می کنیم تا بتوانیم آنچه را که زیر نظر نیروهای کارآمد و متخصص تولید می‌شود، به دست مخاطبان برسانیم.
دومین فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان بیرجند، در ابتدای خیابان معلم رو به روی مجتمع تجاری سپهر پلاک 213 واقع شده است و به مناسبت دهه مبارک فجر تا پایان دهه فجر 21 بهمن تمامی کتاب‌های انتشارات کانون را با 30 درصد تخفیف به خانواده ها ارایه خواهد کرد.