کد خبر: 300720
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
بازدید 343
درخواست امام‌جمعه شهر جورقان مبنی بر احداث مرکز فرهنگی‌هنری کانون در این شهر

مدیرکل کانون استان، به دعوت امام جمعه شهر جورقان در دفتر وی حضور یافت و پیرامون پاره‌ای از مسائل فرهنگی با وی و شورای شهر جورقان به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، طی دعوت امام‌جمعه و شورای شهر جورقان، مدیرکل کانون به همراه معاون و کارشناسان خود در دفتر امام‌جمعه حضور یافتند و پیرامون مسائل و مشکلات فرهنگی این شهر به گفتگو نشستند.
در این دیدار که امام جمعه، اعضای شورای شهر و شهردار جورقان حضور داشتند، نایب رئیس شورای این شهر، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، به تشریح موقعیت جعرافیایی و فرهنگی این شهر پرداخت و خواستار احداث مرکز فرهنگی‌هنری کانون در این شهر شد.
 در ادامه حجت‌الاسلام حسینی‌نیاز امام‌جمعه جورقان، با ابراز خرسندی از این دیدار، به ذکر روایتی از پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: شما رسالت سنگینی را به عهده دارید، چرا که وظیفه‌ی پرورش و رشد کودکان و آینده‌سازان این مملکت با شماست. 
‏وی مربیان را سربازان خط مقدم زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) خطاب کرد و بیان داشت: امیدواریم با پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان بتوانیم زمینه ظهور حضرت را فراهم سازیم.
‏حسینی‌نیاز هم‌چنین به احداث یا ایجاد پایگاه موقت کانون در محل مصلی نماز جمعه تاکید کرد. 
در ادامه بهناز ضرابی‌زاده، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون و نحوه احداث مراکز در سطح کشور گفت: قطعاً ما به عنوان متولی پرورش ذهن و روح کودکان و نوجوانان، از خدمات‌رسانی به این عزیزان استقبال می‌کنیم ولی این موضوع روال قانونی خاصی را می‌طلبد.
 ‏وی بیان داشت: قطعا پیشنهاد احداث کانون جورقان را به استحضار مدیرعامل کانون خواهم رساند و تا آن موقع، از ظرفیت کتابخانه‌های سیار و پستی در این شهر استفاده می‌کنیم.
 گفتنی است، کتابخانه پستی همدان سال‌هاست که به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمات‌رسانی می‌کند وقریب ۶۰۰ عضو فعال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =