آغاز تبلیغ فعالیت‌های کانون کرمانشاه

آغاز تبلیغ فعالیت‌های کانون کرمانشاه با اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف در سطح شهر، توسط مربیان توانمند کانون استان؛ با هدف جذب عضو و معرفی کانون رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، آغاز تبلیغ فعالیت‌های کانون کرمانشاه با اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف در سطح شهر، توسط مربیان توانمند کانون استان؛ با هدف جذب عضو و معرفی کانون رقم خورد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان با اشاره به اهمیت ایام پیش رو گفت: مساله‌ی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و نحوه‌ی گذران مفید آن، همواره از مباحثی‌است که برای مسئولین دستگاه‌های آموزشی، فراغتی و تربیتی به‌ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اهمیت بسیار خاصی برخوردار بوده و تلاش ما بر این است که به یاری پروردگار امسال نیز کانون با پیشینه‌ی ارزشمند خود و برنامه‌های متنوعی که دارد، بدرخشد و به شکل پر رنگ‌تری نسبت به گذشته نمود داشته باشد.

آغاز تبلیغ فعالیت‌های کانون کرمانشاه
در ادامه وی افزود: باید توجه داشتیم که کانون دارای مربیان فعال و توانمندی است که نسبت به سایر ارگان‌ها از تخصص و تبهر ویژه‌ای در اجرای برنامه‌ها برخوردار هستند؛ همچنین با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود و عملکرد درخشان کانون در سال‌های پیشین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌تواند با فاصله از دیگر دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌ی کودک و نوجوان حرفی برای گفتن داشته باشد و همان‌طور که زمان به اثبات رسانده اثرگذاری مطلوبی از خود به جای گذارد.
زنجانی تصریح کرد: بر همین اساس در پیش بودن اوقات فراغت بهانه‌ای شد تا در مجموعه‌ی کانون استان بر آن شویم که امسال با جدیت و به شکل گسترده‌تری، کانون و فعالیت‌های آن را به دل شهر برده و توسط مربیان متخصص با اجرای فعالیت‌های متنوع، کانون را به طیف وسیع‌تری از اقشار جامعه معرفی نماییم و به این شکل به جذب عضو و افزایش مخاطبان کانونی نیز بپردازیم.

آغاز تبلیغ فعالیت‌های کانون کرمانشاه
در همین راستا اجرا و معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از جمله قصه گویی، نجوم، معرفی شهید جمهور، شعرخوانی، اجرای بازی، مسابقه و... در سطح شهر و توسط مربیان توانمند کانون استان آغاز شد و با استقبال خوب مخاطبان نیز مواجه گردید.

آغاز تبلیغ فعالیت‌های کانون کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =