سخنرانی مدیرکل استان در پیش‌خطبه‌ی نمازجمعه‌/ کانون کرمانشاه میزبان کودکان و نوجوانان در ایام تابستان

در راستای معرفی برنامه‌های کانون، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در سخنرانی پیش‌خطبه‌ی نماز جمعه، به میزبانی کانون پرورش فکری از کودکان و نوجوانان کرمانشاهی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در راستای معرفی برنامه‌های کانون، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در سخنرانی پیش‌خطبه‌ی نماز جمعه، به میزبانی کانون پرورش فکری از کودکان و نوجوانان کرمانشاهی تاکید کرد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، در پیش‌خطبه‌ی نماز جمعه‌ی کرمانشاه با تاکید بر اهمیت توجه مساله‌ی تربیت در آموزه‌های دینی و تسلیت شهادت امام جواد (ع) گفت: امام جواد (ع) با توجه به اینکه در سن کودکی و نوجوانی در مسند امامت بوده الگویی ارزشمند برای تربیت ایمانی کودکان و نوجوانان ما است.
وی در ادامه با ارائه‌ی گزارشی از روند پیشرفت در دولت خدمتگزار سیزدهم (دولت حضرت آیت‌الله شهید رئیسی) به تحولات در بحث تعداد اعضا و رشد بیست‌و پنج درصدی تعداد سرانه‌ی امانت کتاب و آمارهای مختلفی در بحث پیشرفت کانون در این مدت ارائه داد و افزود: راه‌اندازی مرکز تخصصی نوجوان، راه‌اندازی کارگروه فابک با همکاری مجمع عالی حکمت، طراحی اطلس فرهنگی، افزایش سیصد درصدی تعداد کارگاه‌ها، افزایش دو و نیم برابری تعداد مخاطبین کارگاه‌ها، افزایش تعداد واحدهای سیار کانون و اتفاقات بسیاری که در این مدت افتاد، همه نشان از این دارد که خدمتگزاری این دولت در عرصه‌ی فعالیت‌های تعلیم و تربیتی مشهود است و در قالب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اتفاق افتاده است.
زنجانی ضمن اشاره به گزارشی از برنامه‌های تابستان و تبیین سیاست‌های امسال کانون پرورش فکری و برنامه‌های کانون، تصریح کرد: از یکایک خانواده‌های دعوت می‌کنیم که در حوزه‌ی تربیت نقش‌آفرینی کنند و فرزندان خود را ان‌شاءالله به سمت استفاده از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هدایت نمایند.
مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: ما به دنبال افزایش خلاقیت در کودکان و نوجوانان هستیم و کسانی‌که عضو مراکز کانون بوده‌اند تجربه و پژوهش‌ها نشان داده‌است که اینها از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به دور هستند و می‌توانند آینده‌ی بهتری را هم برای خود و هم برای این سرزمین، ترسیم کنند.
محمد خیاط زنجانی در پایان از همه‌ی فعالان حوزه‌ی تربیتی دعوت کرد که به همراهی مراکز کانون بپردازند و تاکید کرد: درب مراکز کانون به روی مجموعه‌ی مردمی و فعالین حوزه‌ی تربیتی گشوده شده است و ما در خدمت یکایک شما هستیم، ان‌شاءالله که بتوانیم تابستانی پر شور را برای کودکان و نوجوانان در استان کرمانشاه رقم بزنیم.
گفتنی‌است در حاشیه‌ی نماز جمعه‌ی این هفته برای معرفی فعالیت‌های کانون و مراکز آن و ثبت‌نام در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در همان محل، با حضور همکاران کانون استان میز خدمتی برقرار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =