طرح تابستانی هاتف در مرکز شماره ۱ کرمانشاه

طرح تابستانی هاتف با همت مرکز شماره ۱ کانون کرمانشاه و مجموعه تربیتی هاتف برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، طرح تابستانی هاتف با همت مرکز شماره ۱ کانون کرمانشاه و مجموعه تربیتی هاتف برگزار می‌شود.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: ایام تابستان فرصت مناسبی برای فعالیت‌های فراغتی‌است و کودکان و نوجوانان ما علاقه‌مند به بهره‌گیری از این فعالیت‌ها هستند، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه نیز برنامه‌های مفصلی در تابستان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با توجه به سیاست‌های امسال ما نگاه نوجوان‌محوری داریم و این فعالیت‌های نوجوان‌محور در مراکز کانون مد نظر است؛ از جمله اینها ما با همکاری مجموعه‌ی جهادی هاتف و بقیه‌ی مجموعه‌ها و حلقه‌های‌میانی، بنا داریم که پایگاه فراغتی الگو را طرح‌ریزی نماییم.
زنجانی ادامه داد: در این پایگاه فراغتی سعی شده به تمام جنبه‌های علاقه‌مندی نوجوانان توجه شود و ان‌شاءالله از شانزدهم خرداد ماه فرایند ثبت‌نام در مرکز شماره یک کرمانشاه با توجه به سبقه‌ و ظرفیت این مرکز با حضور نیروهای جهادی تربیتی و مربیان کانون برگزار خواهد شد.
مدیرکل کانون کرمانشاه تصریح کرد: به یاری خداوند این پایگاه فراغتی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در شیفت سوم فعالیت خواهد نمود و نوجوانان عزیز دختر یازده تا شانزده‌ساله‌ی علاقه‌مند می‌توانند در این برنامه ثبت‌نام کنند و در اینجا برنامه‌ها به صورت یک بسته‌ی فرهنگی تربیتی ارائه‌ خواهد شد که برنامه‌های متنوعی در آن دیده شده است و ان‌شاءالله دختران نوجوان عزیز می‌توانند در کنار خانواده‌ها از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
بر همین اساس مرکز شماره ۱ کانون کرمانشاه و مجموعه تربیتی هاتف، با هم‌افزایی یکدیگر، طرح تابستانی هاتف را ویژه‌ی دختران ۱۱ تا ۱۶ سال همراه با برگزاری کارگاه‌های متنوع، برنامه‌های اردویی، تفریحی و دوره‌ی رایگان ویژه‌ی والدین برگزار می‌نماید.
موضوعات کارگاه‌های طرح تابستانی هاتف شامل مواردی می‌شود که علاقه‌مندان خاص خود را داشته و مخاطبان می‌توانند با توجه به تنوع کارگاه‌ها، موارد مورد نظر خود را با پرداخت شهریه و تخفیف ویژه‌ی تابستانی انتخاب نمایند که از جمله‌ی آنها می‌توان به این موضوعات اشاره داشت: محاسبات، عکاسی با موبایل و تدوین، داستان‌نویسی، کارگاه فلسفه، رزین، تئاتر، سرود، علوم، نقد کتاب، نقد فیلم، خوشنویسی، مجری‌گری و فن بیان، روش مطالعه، نقاشی، حلقه‌ی گفت و گو، سواد رسانه.
زمان برگزاری کارگاه‌ها روزهای دوشنبه و چهارشنبه
 از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ بوده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند و می‌توانند با مراجعه به آدرس خیام، کوچه‌ی شهدا، پارک کودک، مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در این کارگاه‌ها ثبت‌نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =