نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با معاون فرماندار پاوه

در نشست مدیرکل، مسئولان و مربیان کانون کرمانشاه با معاون فرماندار پاوه، در خصوص مسائل مرکز پاوه و ویژه‌برنامه‌های پیش رو بحث و گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در نشست مدیرکل، مسئولان و مربیان کانون کرمانشاه با معاون فرماندار پاوه، در خصوص مسائل مرکز پاوه و ویژه‌برنامه‌های پیش رو بحث و گفتگو شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان ضمن ارائه‌ی توضیحات و گزارشی از فعالیت‌های کانون گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای ظرفیت‌ها و برنامه‌های مفید و متنوعی در حوزه‌ی کودک و نوجوان است که طی سالیان متمادی به رویکردها و راهکارهای تخصصی ارزنده‌ای جهت اجرایی شدن اهداف و سیاست‌های کانون رسیده‌است و تجارب ارزشمندی را نیز در این زمینه کسب نموده که با حضور مربیان متخصص خود، عملکرد بسیار مطلوبی را نیز داشته است.

نشست مدیرکل کانون کرمانشاه با معاون فرماندار پاوه
وی افزود: مربیان کانون سرمایه‌های آن هستند و خوشبختانه در مرکز پاوه نیز از وجود مربیان توانمندی برخورداریم که با توجه با امکانات موجود کار را پیش می‌برند، امسال نیز به یاری پروردگار و همت عزیزان در مجموعه‌ی کانون استان سعی داریم تا ایین آغاز فعالیت‌های تابستانی و برنامه‌های دیگری را به‌طور ویژه در پاوه برگزار نماییم.
زنجانی تصریح کرد: شهرستان پاوه، فرهیخته است و به دلیل شرایط خاص اقلیمی باید به آن توجه ویژه‌ای داشت؛ روز ملی پاوه نیز مهم است و جا دارد رویدادهایی در خصوص کودکان و نوجوانان هم در این روز، برنامه‌ریزی شود.
سپس در زمینه‌ی کانون و فعالیت‌های آن و همچنین شرایط مرکز پاوه بحث و گفتگو شد و بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =