مسئولان استان در خانه آذر یزدی گردهم آمدند

گردهمایی مسئولان استانی یزد در خانه ادبیات کودک و نوجوان ایران به مناسبت سالروز ثبت روز قصه‌گویی ایرانی در تقویم جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ و همزمان با سالروز ثبت روز قصه‌گویی ایرانی، مراسمی در خانه آذر یزدی با حضور مهران فاطمی استاندار، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، اعظم کاظمی مدیرکل اسبق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، احسان عابدی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیده‌عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمد محسن رفیعی مدیرکل کتابخانه های عمومی، اسدالله شکرانه مدیر اسبق کانون استان یزد، مستانه فکور و مژگان محمدیان مسئول خانه ادبیات کودک و نوجوان ایران و دیگر چهره های فرهنگی و هنری استان برگزار شد.

 مسئولان استان در خانه آذر یزدی گردهم آمدند

در این مراسم زنگ قصه به صدا درآمد و هرکس کلاف قصه خود را برداشت و از نخستین قصه ای که شنیده و از یکمین قصه گوی زندگی اش گفت.

 مسئولان استان در خانه آذر یزدی گردهم آمدند

این ویژه برنامه با قصه گویی حمزه خوشبخت از قصه " آدم بزرگها هیچ وقت این کارها را نمی کنند" و رونمایی از شربت مخصوص استاد مهدی آذر یزدی با عنوان "آذر کولا" و پذیرایی ادامه یافت.

مسئولان استان در خانه آذر یزدی گردهم آمدند

امضای پوستر جشنواره ملی پادکست قصه های خوب با صداهای خوب برای بچه‌های خوب توسط فاطمی و عزیزی پایان بخش این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =