حضور ۳۰ عضو و والدین مرکز گهواره در کارگاه داستان‌نویسی

در راستای فعالیت‌های ادبی در کانون استان کرمانشاه و در آستانه‌ی تابستان، ۳۰ عضو به همراه والدین خود در کارگاه داستان‌نویسی که با همکاری اداره ارشاد در شهرستان گهواره برگزار شد، شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در راستای فعالیت‌های ادبی در کانون استان کرمانشاه و در آستانه‌ی تابستان، ۳۰ عضو به همراه والدین خود در کارگاه داستان‌نویسی که با همکاری اداره ارشاد در شهرستان گهواره برگزار شد، شرکت نمودند.
کارگاه داستان‌نویسی به مدت یک روز برای کودکان و نوجوانان و والدین آنها برگزار شد. مدرس این دوره دکتر مهرداد رضایی‌فر نویسنده و منتقد ادبی بود که به مدت ۴ ساعت با همکاری اداره ارشاد شهرستان، در محل مجتمع فرهنگی_ هنری کوثر گهواره برگزار گردید.
۳۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز گهواره به همراه والدین خود در این کارگاه شرکت نمودند و با اصول اولیه داستان‌نویسی و موارد مرتبط با آن آشنا شدند.
در این کارگاه که با استقبال علاقه‌مندان به داستان‌نویسی روبرو شد، دکتر مهرداد رضایی‌فر، مدرس برجسته‌ی داستان‌نویسی، در ابتدا به آموزش اصول و مبانی و نحوه‌ی داستان‌نویسی، به حاضرین پرداخت و در بخش دوم کارگاه، نویسندگان جوان و نوجوان به قرائت داستان‌های کوتاه خود پرداخته و آثارشان توسط دکتر رضایی‌فر و سایر حاضران نقد و بررسی شد.
از دیگر برنامه‌های جنبی این کارگاه می‌توان به قرائت شعر توسط استاد سید تیمور محرابی (دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر) و خانم الینا میرزایی شاعر نوجوان ۱۰ ساله اشاره کرد.
برگزاری این کارگاه فرصتی ارزشمند برای علاقه‌مندان به داستان‌نویسی در شهرستان دالاهو بود تا از تجربیات و دانش دکتر رضایی‌فر بهره‌مند شوند و در فضایی صمیمی و پویا به تبادل نظر و نقد و بررسی آثار خود بپردازند. گفتنی‌است توسط اداره ارشاد گهواره، برای کلیه‌ی شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهینامه‌ی معتبر صادر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =