اتمام چهارمین دوره تربیت مربی کانون کرمانشاه

چهارمین دوره تربیت مربی کانون کرمانشاه، در آستانه‌ی تابستان با برگزاری ششمین نشست از دوره‌های کانون استان، با حضور بیش از ۴۲۰ نفر ثبت‌نام کننده و ۷۸ نفر پذیرفته شده‌ی واجد شرایط، که دوره را با موفقیت به پایان رسانیدند، به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، چهارمین دوره تربیت مربی کانون کرمانشاه، در آستانه‌ی تابستان، با برگزاری ششمین نشست از دوره‌های کانون استان، پایان پذیرفت.
 در روز پایانی دوره‌ی تربیت مربی که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد و مدرسان آن از کارشناسان و مربیان توانمند کانون استان بودند؛ آموزش نویسندگی خلاق توسط مژگان خوش‌طبع و وحید خواجوی و آموزش اوریگامی توسط اعظم کرمی و همراهی فاطمه احمدی صورت گرفت که با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد.

اتمام چهارمین دوره تربیت مربی کانون کرمانشاه
گفتنی‌است چهارمین دوره‌ی تربیت مربی به صورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با سر فصل‌های کتابداری، بازی و سرگرمی، کاردستی و اوریگامی، نمایش خلاق، روخوانی و روانخوانی کتاب، قصه‌گویی، نشریه‌دیواری، آشنایی با اصول تعلیم و تربیت اسلامی، عروسک‌سازی با وسایل دور ریختنی، نقاشی خلاق، نویسندگی خلاق و فلسفه اسلامی برای کودکان و نوجوانان در خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

اتمام چهارمین دوره تربیت مربی کانون کرمانشاه
لازم به‌ذکر است چهارمین دوره‌ تربیت مربی کانون کرمانشاه، در آستانه‌ی تابستان با برگزاری ششمین نشست از دوره‌های کانون استان، با حضور بیش از ۴۲۰ نفر ثبت‌نام کننده و ۷۸ نفر پذیرفته شده‌ی واجد شرایط، که دوره را با موفقیت به پایان رسانیدند، به اتمام رسید و  تمامی این دوره‌ها در پارک معلم، مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شده و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره و کارورزی، گواهی دریافت خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =