آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌ی ملی شعر و داستانک محبت

آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌ی ملی شعر و داستانک استاد محمد جواد محبت، طی مراسمی با حضور استاندار مردمی کرمانشاه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌ی ملی شعر و داستانک استاد محمد جواد محبت، طی مراسمی با حضور استاندار مردمی کرمانشاه رقم خورد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان، گفت: بحث هویت و اهمیت به الگوهای بومی برای هویت‌سازی و زنده نگه داشتن نام بزرگانی که منشا اثر بوده‌اند و اتفاقاتی را رقم زده‌اند مقوله‌ای است که باید به آن توجه ویژه داشت. الحمدلله یکی از اتفاقاتی که در دولت سیزدهم افتاد به برکت سیاست‌هایی که آیت‌الله شهید رئیسی برنامه‌ریزی کرد، نگاه به بدنه‌ی نوجوان، یک تغییر قابل ملاحظه‌ای کرده‌است.
وی افزود: بر همین اساس امروز در سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور نوجوان‌محوری، یک اصل و یک باید است که باید زمان بیشتری به آن اختصاص پیدا کند، در امتداد این خدمتی که در این سال‌ها بوده است ان‌شاءالله باز هم ادامه داشته و استقرار پیدا نماید.
زنجانی بیان داشت: جشنواره‌ی شعر محبت در سال گذشته به شکلی فاخر برگزار شد و بر آنیم که امسال نیز  بتوانیم به شکلی با شکوه‌تر آن را برگزار نماییم، مقدمات و فرآیند کار در حال انجام است و با همکاری و هم‌افزایی دیگر دستگاه‌های فرهنگی بتوانیم این رویداد را به نحو مطلوب‌تری رقم بزنیم و جای بسی خوشحالی دارد که این جشنواره سال گذشته به صورت منطقه‌ای و امسال به شکل کشوری برگزار خواهد شد.
مدیرکل کانون استان تصریح کرد: به برکت شعر و شاعری که در این مرز و بوم نقش پر رنگی را ایفا می‌کند، امیدواریم امسال شاهد این باشیم که نوجوانان ما نقش‌آفرینی خود را در حوزه‌ی شعر بیشتر نمایند.
سپس آیین رونمایی از پوستر جشنواره‌ی ملی شعر و داستانک استاد محمد جواد محبت با حضور محمد طیب صحرایی  استاندار مردمی کرمانشاه برگزار شد.
لازم به ذکر است این جشنواره با هدف نکوداشت شاعر دو کاج و به منظور کشف و پرورش استعدادهای ادبی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، سال گذشته به صورت منطقه‌ای برگزار شد که با استقبال گسترده‌ای نیز از جانب مخاطبان مواجه گردید و امسال هم در سطح کشوری اجرا می‌شود و بستری مناسب برای جذب نوجوانان به باشگاه ادبی سیمرغ در استان‌ها خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =