آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوه

آیین آغاز فعالیت‌های فصل تابستان در آستانه‌ی فصل نو، توسط کانون کرمانشاه و با هم‌افزایی مراکز پاوه، روانسر و نودشه رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، آیین آغاز فعالیت‌های فصل تابستان در آستانه‌ی فصل نو، توسط کانون کرمانشاه و با هم‌افزایی مراکز پاوه، روانسر و نودشه رقم خورد.

آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوه
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: فعالیت‌های تابستانی فرصتی‌است تا ما در مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه بتوانیم فعالیت‌ها را به شکل پر شورتری در مراکز اجرایی نماییم و با مربیان توانمند کانون که در عرصه‌های فرهنگی، هنری، علمی و... نقش‌آفرینی می‌کنن،د برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و نوجوانان این سرزمین اجرا نماییم.

آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوه
وی افزود: در عین حال توجه به آداب و رسوم و ارج نهادن به سنت‌های بومی و منطقه‌ای از راه صحیح آن و بومی‌سازی بسیاری از برنامه‌ها مطابق با فرهنگ و حال و هوای منطقه‌ای که در آن اجرا می‌شود از اهدافی‌است که همواره در نظر داشته‌ایم و برای جذب بیشتر مخاطبان کانون در مناطق مختلف به آن توجه داشته‌ایم.

آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوه
زنجانی تصریح کرد: این حضور با شکوه شما والدین و خانواده‌ها در کنار فرزندانتان ستودنی‌است و نشان از این دارد که هر فرزندی علاوه بر تامین نیازهای خود نیازمند همراهی همیشگی خانواده‌ به عنوان پشتوانه‌ی قوی است که او را در مراحل مختلف حمایت و یاری نماید تا در مسیر صحیح بتواند رشد پیدا کند و به تعالی برسد و این توجه شما به فرزندتان ستودنی و ارزنده است.

آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوه
مدیرکل کانون کرمانشاه در جمع مردم پاوه تاکید کرد: در کانون نیز ما سعی بر این داریم با توجه به سیاست‌ها و اهداف تعریف شده، توسط مربیان متخصص در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و... کار را پیش ببریم و در پرورش کودکان و نوجوانان این مرز و بوم و شکوفایی خلاقیت‌ها و استعدادهای آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و از شما عزیزان نیز دعوت می‌کنیم که به کانون بیایید و از برنامه‌ها و فعالیت‌های پربار آن بهره‌مند شوید.

آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوه
در ادامه برنامه‌های متنوعی با هنرنمایی مربیان و اعضای مراکز پاوه، روانسر و نودشه و حضور مسئولان ستاد کانون استاد اجرا شد.

آیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوهآیین آغاز فعالیت‌های تابستانی در پاوه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =