احکام جایگزین حبس موجب فعالیت های مفید فرهنگی می شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی؛ فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و آب سوران مدیر کل کانون پرورش فکری استان با عتباتی رئیس کل دادگستری استان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار آب سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مورد فعالیت های کانون در مراکز گزارشی ارائه کرد.

 احکام جایگزین حبس موجب فعالیت های مفید فرهنگی می شود

در این دیدار فلاح معاون فرهنگی کانون ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مؤثر و سازنده ی دادگستری استان آذربایجان غربی در احکام جایگزین حبس گفت: این طرح بسیار خوب اجرا شده که استان آذربایجان غربی هم در این مورد پیش قدم بوده که با توجه به منابع محدود در حوزه ی کودک و نوجوان احکام جایگزین حبس اگر به درستی مدیریت شوند می تواند منجر به فعالیت های مفید و سازنده در حوزه ی فرهنگی شود. 

فلاح ادامه داد: چندین سال است کانون در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی طرحی با نام حال خوش زندگی را اجرا می‌کند.

ایشان اظهار کرد: در سال گذشته هر ۸ ساعت یک کتاب چاپ شده و امسال نیز با هدف رشد و ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس طرح ایجاد قفسه ی کتاب را پیش می‌بریم. 
 
تعاملات کانون پرورش فکری با کانون اصلاح و تربیت، توجه کانون به خانواده ها و استفاده از ظرفیت، نکات دیگری بود که در این دیدار فلاح به آن اشاره کرد.

 احکام جایگزین حبس موجب فعالیت های مفید فرهنگی می شود
 
رئیس کل دادگستری استان در این دیدار نیز اظهار کرد:  ارتباط خوب و سازنده ای بین دادگستری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد.

عتباتی با تمجید از عملکرد مطلوب کانون استان گفت: فرهنگی که از طریق کانون به خانواده ها منتقل می شود بسیار حائز اهمیت و موثر است و ۴ میلیون مخاطب این نهاد ارزشمند ظرفیت بالایی برای بهبود فرهنگ خانواده و جامعه است و این کارهای اثر بخش باید تداوم یابد و تقویت شود. 

وی افزود کارهای فرهنگی کانون نتیجه اش رشد مهارتهای رفتاری در جامعه و تعالی اخلاق است. 

مقام ارشد قضایی استان با اشاره به مجازات‌های جایگزین حبس گفت: دادگستری استان نگاه ویژه و حمایتی به برنامه های کانون دارد و مجازات‌های جایگزین حبس را در پاره ای از موارد به تامین نیازمندیهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اختصاص داده است.

 احکام جایگزین حبس موجب فعالیت های مفید فرهنگی می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =