بال های اندیشه، آسمان فردا

اولین گردهمایی کانون یاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی؛ صبح روز شنبه ۲ تیر با حضور فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، عماری فرماندار شهرستان ارومیه، مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان، آب سوران مدیرکل کانون استان، کانون یاران، مربیان و کارکنان ستادی اداره کل و به میزبانی مرکز مجتمع شهید فرخی ارومیه آغاز شد.

بال های اندیشه، آسمان فردا

در ابتدای این مراسم آب سوران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تقدیر و تشکر از حضور کانون یاران گفت: امروز  اولین گردهمایی کانون یاران سطح استان با حضور ۵۰ منتخب کانون مدرسه آغاز شده است‌.

ایشان با ارائه توضیحات در مورد طرح ملی کانون مدرسه گفت: طرح کانون مدرسه اتفاق بسیار خوبی بود که با همکاری آموزش و پرورش اجرا شد. 
آب سوران در ادامه از فعالیت کانون یاران خبر داد و افزود: کانون یار به عنوان عضو منتخب و فعال ذیل نظر مربی کانون به عنوان مسئول کانون مدرسه فعالیت می کند.

آب سوران در بخش پایانی صحبت ها با تقدیر و تشکر از همکاری آموزش و پرورش و حمایت های کانون پرورش فکری کشور گفت: آینده ی درخشانی در انتظار شما کانون یاران خواهد بود.

بال های اندیشه، آسمان فردا

در ادامه، عماری فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به تاثیر فعالیت های کانون پرورش فکری از کارکنان این اداره کل تقدیر و عملکرد این نهاد را در پرورش فکر و شکوفایی استعدادهای فردی کودکان و نوجوانان مهم عنوان کرد.

 عماری نقش مربی توانمند و متخصص را از موفقیت های این نهاد فرهنگی برشمرد.

وی همچنین افزود: کانون بهترین فضا و فرصت برای رشد کودکان می باشد و تربیت و رشد هنرمندان بزرگ از کانون گواهی بر این مهم می باشد.

بال های اندیشه، آسمان فردا

سپس فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کشور به ارائه ی گزارشی از روند طرح کانون یاران پرداخت و در ادامه نکاتی در مورد نحوه ی فعالیت کانون یاران در مدارس به آنان ارائه کرد.

بال های اندیشه، آسمان فردا

مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست، با اشاره به همکاری های موفق کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش گفت: طرح کانون مدرسه یکی از موفق ترین طرح های مشترک بوده که اجرا شده، همچنین مطهری در مورد نقش کانون پرورش فکری در کنار مدرسه به عنوان دو نهاد تربیتی توضیحاتی ارائه کرد.

بال های اندیشه، آسمان فردا

فدوی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست در مورد پرورش و تربیت استعدادها صحبت کرد.

کارگاه مبانی سواد رسانه ای دومین برنامه در اولین گردهمایی کانون یاران است.

بال های اندیشه، آسمان فردا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =