برپایی میز خدمت توسط حلقه‌ی میانی کانون کرمانشاه

به مناسبت عید غدیر خم و به نیت سید محرومان شهید سید ابراهیم رئیسی، برپایی میز خدمت توسط حلقه‌ی میانی امام هادی(ع) در کانون کرمانشاه انجام می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، به مناسبت عید غدیر خم و به نیت سید محرومان شهید سید ابراهیم رئیسی، برپایی میز خدمت توسط حلقه‌ی میانی امام هادی(ع) در کانون کرمانشاه انجام می‌گیرد.
نظر به اتصال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به حلقه‌های میانی و تعامل در بسیاری از فعالیت‌های تایید شده توسط مدیرکل کانون استان بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده؛ برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و... با هم‌افزایی کانون و حلقه‌های میانی برگزار می‌گردد.
بر همین اساس موسسه‌ی امام هادی(ع) در آستانه‌ی عید غدیر اقدام به برپایی میز خدمت در مناطق کم‌برخورداری از شهر کرمانشاه نموده که با محوریت‌های مختلف، به ارائه‌ی خدمت‌رسانی به مخاطبان می‌پردازد.
این میزهای خدمت علاوه بر کانون با همکاری دیگر ارگان‌ها در مکان‌های متفاوت با زمینه‌ها و عناوین مختلف برگزار می‌گردد که سبک زندگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده، پزشک متخصص، تعمیر کولر رایگان، حوزه‌مقاومت بسیج خواهران و برادران به تفکیک، مشاوره تحصیلی، طرح نخبگان معنوی و نیروی انتظامی از این جمله‌ هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =