نشست شورای مشورتی نوجوانان مرکز سرپل‌ذهاب

نشست شورای مشورتی نوجوانان مرکز سرپل‌ذهاب، با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه و اهمیت توجه به نظرات و پیشنهادات و انتقادات نوجوانان شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، نشست شورای مشورتی نوجوانان مرکز سرپل‌ذهاب، با حضور مدیرکل کانون کرمانشاه و اهمیت توجه به نظرات و پیشنهادات و انتقادات نوجوانان شهرستان‌ها برگزار شد.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان بیان داشت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، سیاست‌هایی مطابق با اهداف کلان کشوری کانون برنامه‌ریزی گردیده که برای تحقق آنها نهایت سعی خود را به کار می‌گیریم. نوجوان محوری نیز از اولویت‌هایی است که با آن توجه ویژه داریم و با این محوریت، اقدامات و اتفاقات بسیاری نیز در کانون استان رقم زده‌ایم.

نشست شورای مشورتی نوجوانان مرکز سرپل‌ذهاب
وی افزود: در حال حاضر نوجوانان کانون کرمانشاه، کارهای بسیار خوبی را اجرایی نموده‌اند که که در نوع خود از اثرگذاری خاصی نیز برخوردار هستند، کارگروه مشورتی نوجوان نیز بهانه‌است تا شما بدانید که برای نظرات و پیشنهادات ارزنده‌تان اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم و تا تحقق ایده‌های شما در کنارتان بوده و شما را همراهی می‌کنیم.
زنجانی تصریح کرد: این شما نوجوانان عزیز هستید که می‌توانید با نقش‌آفرینی خود در عرصه‌های مختلف، کارهای بزرگی را به انجام برسانید و حتی آغازگر اقداماتی با جهت‌دهی صحیح و اصولی باشید که تاکنون کسی آنها را انجام نداده است و همواره شما نشان داده‌اید که می‌توانید در عرصه‌های مختلف اثرگذار باشید و در  ساختن آینده‌ی این سرزمین نقش مهمی را ایفا کنید.
در ادامه اعضای کارگروه مشورتی در شهرستان سرپل‌ذهاب به ارائه‌ی نظرات و پیشنهادات خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و مدیرکل کانون کرمانشاه نیز با توضیحات و راه‌کارهایی در این زمینه، به بحث و تبادل نظر با آنها پرداخت.

نشست شورای مشورتی نوجوانان مرکز سرپل‌ذهاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =