برگزاری ورکشاپ سفالگری در کافه‌گالری آفرینش کرمانشاه

ورکشاپ سفالگری از مجموعه ورکشاپ‌های کافه‌گالری آفرینش در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش، اولین مرکز تخصصی نوجوان کانون، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ورکشاپ سفالگری در کافه‌گالری آفرینش کانون کرمانشاه برگزار گردید. کافه‌گالری آفرینش اولین کافه‌گالری کودک و نوجوان کانون کشور و یکی از زیر مجموعه‌های مجتمع فرهنگی هنری آفرینش، اولین مرکز تخصصی نوجوان کانون است که کارگاه‌های تخصصی و مهارتی را برای نوجوانان، جوانان و والدین برگزار می‌کند.

برگزاری ورکشاپ سفالگری در کافه‌گالری آفرینش کرمانشاه
 در همین راستا اولین ورکشاپ تخصصی سفالگری در کافه‌گالری آفرینش برگزار گردید و شرکت‌کنندگان به تولید ظروف سفالی و سرامیکی پرداختند. مریم محمدی و پروین ایوبی از هنرمندان فعال و کارآفرین در این حوزه مدرس این ورکشاپ دو ساعته بودند.
گفتنی‌است تاکنون در این کافه گالری کارگاه‌های دیگری با مضامین مورد علاقه‌ی والدین و نوجوانان بر اساس سیاست‌های اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، " نوجوان‌محوری" و "خانواده‌محوری"‌ برگزار گردیده که با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است، همچنین ورکشاپ‌های دیگری در همین راستا برنامه‌ریزی گردیده که با توجه به درخواست‌ها و استقبال نوجوانان و والدین آنها برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =