کد خبر: 344845
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
بازدید 33
چند برنامه شهریورماهی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

آخرین روزهای ماه تابستان در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین مراکز فرهنگی و هنری استان در آخرین روزهای تابستان نیز به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان در استقبال از روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت روز استاد یک ویژه برنامه با حضور ۱۵ عضو کودک و نوجوان دختراجرا کرد.

معرفی وقایع و ایام (روز شعر و ادب فارسی)، معرفی شخصیت استاد شهریار، بیان نقش این شاعر در ادبیات فارسی، مشاعره با سروده‌های استاد شهریار، معرفی آثار و کتاب زندگی‌نامه این شاعر، معرفی چند شعر برجسته شهریار از جمله حیدربابا و دکلمه‌خوانی از آثار وی از جمله بخش‌های این نشست ادبی بود.

هم‌چنین این مرکز دومین نشست والدین را با عنوان(کانون با خانواده‌ها)برگزار کرد.

این نشست که با حضور ۵۰ نفر از والدین برگزار شد شامل کارگاه آموزش مهارت‌های فرزند پروری، آموزش با موضوع تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان بود که با همکاری اداره بهداشت و بهزیستی شهرستان تاکستان برگزار شد.

در این برنامه مهدی طاهرخانی دکترای مشاوره و روانشناس درباره پیشگیری از اعتیاد در نوجوانان و تحکیم بنیان خانواده با والدین به گفتگو نشست و به پرسش‌های آنها پاسخ گفت.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک آبیک نیز برای ۵۰ نفر از اعضا با همراهی والدین و شماری از مادربزرگهای آنها اردوی نجوم برگزار کرد.

در این اردو مهمانان با حضور در آسمان‌نمای مجتمع فرهنگی و هنری کانون با شگفتی‌های آسمان و ستارگان آشناتر شدند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد آخرین روزهای تابستان را با اجرای فعالیت‌های اثرمحور در قالب ارایه کار عملی می‌گذراند.در این فعالیت‌ها اعضا به ساخت و تولید آثار براساس آنچه در تابستان فراگرفته اند می‌پردازند.

چند برنامه شهریورماهی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

چند برنامه شهریورماهی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =