ارزیابی مثبت معاون فرهنگی از برنامه‌های جشنواره رضوی کانون

دبیر کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوازدهمین جشنواره امام رضا(ع) را موفق و چشمگیر ارزیابی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن فضلی در نشست رابطان جشنواره رضوی کانون از سراسر کشور گفت این جشنواره دریچه‌ای را بر روی معارف رضوی به روی ما می‌گشاید و عشق و علاقه‌ی کودکان و نوجوانان را به امام مهربانی بیشتر می‌کند.
وی در عین حال با اشاره به تغییرات صورت گرفته در برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان امسال یادآور شد که این تغییرات با آسیب‌شناسی و پالایش برنامه‌های چهار دوره گذشته ایجاد شد و بی‌تردید فعالیت‌های کانون در این دوره هم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
معاون فرهنگی کانون در پایان گفت که ملاک ما در کانون برای ارزیابی این فعالیت‌ها تنها آمار نیست بلکه کیفیت کار برای ما مهم است.
بر اساس این گزارش رابطان جشنواره در این گردهم‌آیی با بر‍پایی 3 کارگاه به نقد و بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره دوازدهم پرداختند.
 این سه کارگاه با عنوان‌های «ارایه پیشنهاد‌های کاربردی برای رفع نواقص و اصلاح معایب جشنواره‌»، «ارایه پیشنهاد‌های کاربردی برای رفع نواقص» و «بزرگ‌داشت دهه کرامت در استان‌ها» برگزار شد.
معصومه باقری مسوول دبیرخانه جشنواره رضوی کانون نیز در این نشست گفت جشنواره رضوی دوازدهم بر اساس نظرات و دیدگاه‌های جمعی برنامه‌ریزی شد و برای برگزاری جشنواره از نظرات کاربردی کارشناسان کانون سراسر کشور و نظرات شورای فرهنگی نیز استفاده خواهد شد.
در جشنواره کودک و نوجوان رضوی امسال بیش از 40 هزار اثر کودکان، نوجوانان و مربیان کانون شرکت داده شده بود.