برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، جلسه هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کانون با حضور مدیر کل برگزار شد.
مسوول کمیته کودک و نوجوان استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بر ادامه راه نورانی شهدا تاکید کرد. وی فعالیت برای کودکان و نوجوانان در این ایام را فرصتی مناسب به منظور تبیین و ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی دانست.
مدیر کل کانون با اشاره به برگزاری برنامه های شاد و متنوع در سراسر استان اظهار کرد:کمیته کودک و نوجوان در شهرستان های استان اصفهان نیز با قوت و با همکاری تمامی اعضا سعی بر برگزاری برنامه هایی با کیفیت و ثمربخش برای کودکان و نوجوانان داشته باشند.
برگزاری جشن های انقلاب، برپایی نمایشگاه مشترک مراکز کانون با موضوع دهه فجر، شرکت در برنامه 12 بهمن در گلستان شهدا همراه با گلباران تمثال مبارک حضرت امام(ره)، فراخوان خوشنویسی و نقاشی، برگزاری عصر شعر انقلابی و تشکیل کارگاه نقد شعر و داستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی،فضا سازی مراکز فرهنگی هنری کانون،برگزاری غرفه های هنری،ادبی و فرهنگی با موضوعات مرتبط با فرهنگ انقلاب اسلامی در مراکز کانون از جمله برنامه های کانون استان اصفهان در ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود.
هم چنین مقرر شد جلسات بعدی با حضور اعضای کمیته کودک و نوجوان با هدف برنامه ریزی منظم و اجرای مشترک برنامه ها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شود.