امیرمشهدی عباس با «ژنرال‌ها» یش به مرکز تئاتر کانون می‌رود

نمایش «ژنرال‌ها» نوشته و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش تازه‌ترین نمایش گروه تئاتر هفت.پنج.یک است که روز 22 آذر در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون بر روی صحنه می‌رود.

این نمایش که تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است با تهیه کنندگی محمدرضا کریمی‌صارمی و نویسندگی، کارگردانی و طراحی امیر مشهدی‌عباس آخرین روزهای تمرین را سپری می‌کند.

این نمایش داستان دو ژنرال بازمانده از جنگ را روایت می‌کند که به یکدیگر می‌رسند و طبق روال مرسوم باید با یکدیگر بجنگند تا یک نفر پیروز شود، اما آن‌ها در جایی به هم می‌رسند که یک دختربچه مشغول بازی است و مجبور می‌شوند طبق قوانین دختر پیش بروند...

در این نمایش زنده -عروسکی حمیدرضا حسینعلی‌، مجتبی گوهرخای، ندا نوری، فرزاد سلیمانی به ایفای نقش می پردازند.

آهنگ‌سازی این اثر را عبد آتشانی انجام داده و طراحی و ساخت عروسک و آکساسوار آن را غزاله مرصوصی و مرجان نامورآزاد بر عهده دارند.

در این نمایش فرزاد سلیمانی، مرجان نامور آزاد و غزاله مرصوصی به عنوان دستیار کارگردان حضور دارند.

طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده بردیا علمی، عکاس فرید حسینی، تبلیغات فرزانه جوهری‌مجد، مدیر تولید میثم آدوسی و مدیر اجرا علی احسانی هستند.

مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله واقع شده و شماره‌های 88980721 و 09387337555 برای هماهنگی .و ذخیره بلیت اعلام شده‌اند.