«ژنرال‌ها» برای مبتلایان فلج مغزی به‌روی صحنه می‌رود

مسوولان و اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از مبتلایان فلج مغزی و محمدرضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی همراه با کودکان استثنایی یکی از دبستان‌های شهر تهران در یک اجرای ویژه روز اول بهمن به تماشای نمایش «ژنرال‌ها» می‌نشینند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که تا پایان دی در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون روی صحنه بود به خاطر استقبال خوب مخاطبان تا 9 بهمن تمدید شد.
بر اساس این گزارش نمایش ‌ژنرال‌ها به کارگردانی امیر مشهدی عباس هم‌چنین روزهای پنجشبه و جمعه اول و دوم بهمن نیز عصرها در دو نوبت به روی صحنه می‌رود.
این نمایش ضد‌جنگ است که با شعار «بچه‌ها جنگ را دوست ندارند» اجرا می‌شود داستان نی‌نی را تعریف می‌کند که وقتی در خانه تنها است متوجه می‌شود که ژنرال‌هایی با زبان عجیب و غریب از راه می‌رسند. نی‌نی دوست دارد بازی کند اما ژنرال‌ها در مسیر یک جنگ بزرگ هستند... .
حمیدرضا حسینعلی، مجتبی گوهرخانی، ندا نوری و فرزاد سلیمانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
آهنگ‌سازی این اثر را عبد آتشانی، طراحی و ساخت عروسک و آکساسوار آن را غزاله مرصوصی و مرجان نامورآزاد بر عهده داشته‌اند.
در این نمایش فرزاد سلیمانی، مرجان نامور آزاد و غزاله مرصوصی به عنوان دستیار کارگردان حضور دارند.
طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده بردیا علمی، عکاس فرید حسینی، تبلیغات فرزانه جوهری‌مجد، مدیر تولید میثم آدوسی و مدیر اجرا علی احسانی هستند.
گفتنی است اجرای نمایش «ژنرال‌ها» تاکنون با حضور محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی؛ هم‌چنین با حضور خبرنگاران، عکاسان و هنرمندان به روی صحنه رفته است.
مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله واقع شده و شماره‌های 88980721 و 09387337555 برای هماهنگی و ذخیره بلیت در نظر گرفته شده است.