کد خبر: 250315
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
قطار «ژنرال‌ها» با حضور گروه فیتیله به حرکت در می‌آید

نمایش «ژنرال‌ها»، نوشته و به کارگردانی امیر مشهدی عباس و از تولیدات تازه کانون با حضور عموهای فیتیله‌ای اجرایش را آغاز می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم افتتاح نمایش ژنرال‌ها با حضور محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی؛ عمو های دوست داشتنی بچه‌ها ، فردا چهارشنبه 25 آذر ماه برگزار می‌شود.
این نمایش که قرار است روز چهارشنبه اولین اجرای خود را در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام دهد، تازه‌ترین نمایش گروه تئاتر هفت.پنج.یک است که طراحی، کارگردانی و نویسندگی آن را امیر مشهدی عباس انجام داده و تهیه کنندگی آن به عهده‌ی محمدرضا کریمی صارمی است.
مراسم افتتاح این نمایش که پاسداشت صلح و دوستی در جهان پر از جنگ را به کودکان یادآوری می‌کند، ساعت 18 روز چهارشنبه 25 آذر ماه در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله واقع شده و شماره‌های 88980721 و 09387337555 برای هماهنگی اعلام شده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت تیوال برای خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.