کد خبر: 255055
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
رحماندوست، «خاله‌جان دی‌دو و چندتا گردو» را به نمایشگاه کتاب آورد

قصه‌ی منظوم «خاله‌جان دی‌دو و چندتا گردو» سروده‌ی مصطفی رحماندوست از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب برای گروه سنی الف و ب (3 تا 9 سال) با تصویرگری اکبر نیکان‌پور منتشر شده است.
این قصه‌ی منظوم این‌گونه آغاز شده است: دی‌دی‌دی،دی‌دو/ درختِ گردو/ گردوها را چید/ خاله‌جان دی‌دو/ موش ‌موشی آمد/ گردوها را برد/ یک گوشه نشست/ گردوها را خورد/ همان گردویی/ که خاله دی‌دو/ گرفته بود از/ درخت گردو/ گربه‌ای دوید/ گربه‌ای چموش/ با چنگالِ تیز/به دنبالِ موش و...
 کتاب «خاله‌جان دی‌دو و چندتا گردو» با طراحی گرافیکی کامران مهرزاده در 24 صفحه تمام رنگی و شمارگان 5هزار نسخه به قیمت 5هزار تومان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های «کودک و نوجوان»، «ناشران عمومی» و «آموزشی» بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 25 اردیبهشت در شهر آفتاب، واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران- قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) پذیرای بازدید کنندگان است