«با عددها دوست می‌شوی؟»

«با عددها دوست می‌شوی؟» عنوان تازه‌ترین کتاب از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به نویسندگی لاله جعفری چاپ و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب از مجموعه داستان اعداد برای آشنایی بهتر کودکان با عددهای یک تا 9  است که برای هر عدد داستان کوتاهی دارد و با تصویرگری علی خدایی منتشر شده است.
من یک هستم. من یکی‌ یک دانه هستم. من شب‌ها یک ماه دارم. روزها یک خورشید دارم. دوستم یک مامان و یک بابا دارد. دوستم در ماه یکم که فروردین است، به دنیا آمده است. من یک هستم و دوست دارم با تو دوست شَوم. تو هم دوست داری با من دوست شوی؟ این داستان عدد یک در این کتاب است.
کتاب «با عددها دوست می‌شوی؟» در 24 صفحه تمام رنگی برای گروه سنی «الف و ب» (3 تا 9 سال) با شمارگان 5هزار نسخه و قیمت 5هزار تومان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.
سالن‌های عرضه محصولات کانون در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سه بخش «کودک و نوجوان»، «ناشران عمومی» و «آموزشی» تا 25 اردیبهشت هر روز از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.