«راز» کانون در نمایشگاه کتاب نمایان شد

کتاب «راز» اثر اریک باتُو با ترجمه شراره وظیفه‌شناس به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این کتاب که از زبان فرانسوی به فارسی برگردانده شده، موضوع رازداری و پنهان‌کاری در قالب داستان حیوانات برای گروه سنی «الف و ب» (3 تا 9 سال) بیان شده است.
داستان این کتاب این گونه آغاز شده است: وای! چه سیب زیبای طلایی! این سیب مال من است، راز من است، آن را قایم می‌کنم... سنجاب پرسید:«چی قایم کرده‌ای؟» - این راز من است هیچ وقت آن را به هیچ‌کس نمی‌گویم. سار پرسید: «چی قایم کرده‌ای؟» این راز من است. و... .
کتاب «راز» به نویسندگی و تصویرگری اریک باتُو در 32 صفحه رنگی با شمارگان 4هزار نسخه و قیمت3هزار و 500 تومان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
این کتاب با رعایت حق تالیف (کپی رایت) و اجازه رسمی از انتشارات دی‌دی‌یرجیونس (DIDIER JEUNESSE)از کشور فرانسه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسیده است.
غرفه کانون در بخش کودک و نوجوانان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 25 اردیبهشت 95 در شهر آفتاب واقع در آزادراه خلیج فارس(اتوبان تهران - قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام‌ خمینی(ره) هر روز از ساعت 10 تا20 پذیرای بازدیدکنندگان است.