شاخصه‌های دانش‌بنیانی اسباب‌بازی بررسی می‌شود

شاخصه‌های دانش‌بنیانی در صنعت اسباب‌بازی، در یک میزگرد تخصصی به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اولین نشست‌ تخصصی از نشست‌های پنج‌گانه‌ی دومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی، ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه 18 مرداد با حضور سه کارشناس این حوزه، به بررسی شاخصه‌های دانش‌بنیانی در صنعت اسباب‌بازی و سرگرمی می‌پردازد.
سید‌مهدی سادات، حمید زادمهر و نماینده‌ای از گروه دانش‌بنیان، در این میزگرد تخصصی، صعنت اسباب‌بازی را از این منظر بررسی می‌کنند و راهکارهایی برای صنعتی‌شدن این حوزه نیز ارایه می‌دهند.
این نشست درحالی برگزار می‌شود که صبح همین روز، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران، میزبان یک سمینار تخصصی نیز خواهد بود که در دو پنل، «اقتصاد و کارآفرینی در صنعت اسباب‌بازی» مورد بررسی قرار می‌گیرد. در پنل اول این سمینار، دکتر رضا یوسفیان، مهندس احمدرضا غلامی و علیرضا همتی حضور دارند که از ساعت 10 تا 12 در سالن غدیر پذیرای علاقه‌مندان به مباحث اقتصاد و صنعت اسباب‌بازی هستند. در پنل دوم نیز از سامانه‌ی ثبت‌نام الکترونیکی مراکز عرضه و فروش با حضور مسوولان و کارشناسان، رونمایی می‌شود.
شرکت لگوی آموزشی نیز در اولین روز جشنواره، در دو کارگاه عمومی (ساعت 17 تا 20) و اختصاصی مربیان کانون (ساعت 14 تا 16)، روش‌های نوین تدریس بر اساس این لگوی آموزشی را ارایه می‌کند. این کارگاه‌ها در سالن کنفرانس شماره‌ی یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری برپا خواهد شد.

دومین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «من هم بازی، تو هم بازی» برگزار می‌شود.