داوری سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی به پایان رسید

کمیته داوری سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی 28 مرداد از ایده‌های نو، طرح‌های ثبتی و یا اسباب‌بازی‌های دارای مجوز تولید تقدیر می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، از میان 277 طرح ثبت شده در سال 95، در ارزیابی اولیه 177 اثر انتخاب شد که 18 اثر در گروه حرکتی مهارتی، 31 اثر در گروه آموزشی و کمک آموزشی، 65 اثر در گروه فکری، 50 اثر در گروه فرهنگی هنری، 13 اثر در گروه الکترونیکی و رایانه‌ای جای می‌گرفتند.
بر اساس این خبر، در این فهرست اثری از طرح‌های گروه کمک درمانی به چشم نمی‌خورد.
در بخش مجوز تولید نیز 78 اثر به دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی رسیده بود که هیات انتخاب 64 اثر را برای داوری معرفی کردند. 11 اثر در گروه حرکتی مهارتی، 7 اثر در گروه آموزشی و کمک آموزشی، 43 اثر در گروه فکری و 3 اثر در گروه فرهنگی هنری قرار داشت و در گروه الکترونیکی و رایانه‌ای و گروه کمک درمانی اثری دریافت نشده بود.
بر همین اساس، در بخش ایده بازار، شمار آثار رسیده 20 اثر بود که همه آن‌ها داوری شد.
داوران این جشنواره شامل «محمدعلی شامانی، محسن حموله، حسین علیجانی، حامد تأملی، لیلا کفاش‌زاده، امیرحسن سلام‌زاده، محمدحسین فرجو و مصطفی میرفندرسکی» داوری را پایان دادند که قرار است برگزیدگان نهایی در روز پایانی جشنواره اسباب‌بازی معرفی و تجلیل شوند.
گفتنی است که سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی تا 28 مرداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران از ساعت 14 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان است.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان اسباب‌بازی به عرضه و معرفی محصولات خود می‌پردازند.