کد خبر: 276066
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کودکان کردکوی صاحب کانون می‌شوند

از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان کردکوی در استان گلستان، قطعه زمینی در پارک بازی این شهرستان برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بهروز کوه‌نشین سرپرست شهرداری کردکوی در دیدار با مدیرکل کانون استان گلستان بر لزوم توجه بیشتر به نیازهای کودکان و نوجوانان در زمینه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و مهارتی تاکید و از واگذاری این زمین به کانون به عنوان نهاد تخصصی حوزه فرهنگ و هنر کودک و نوجوان ابراز خرسندی کرد.

کوه‌نشین افزود: کانون به دلیل مهارت و تخصصی که در زمینه فعالیت با کودکان دارد می‌تواند سهم مهمی در رشد و پرورش دانش‌آموزان این شهرستان داشته باشد.

زمین اختصاص یافته برای ساخت مرکز فرهنگی‌هنری کانون کردکوی ۳۰۰ مترمربع مساحت دارد و در مجاورت شهرداری و محوطه پارک بازی این شهرستان واقع شده و عملیات احداث آن از سوی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود.

عبدالرحیم‌سیفی مدیرکل کانون گلستان نیز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان کردکوی ایجاد زمینه‌های رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۶ الی ۱۸ سال و شناسایی و شکوفایی استعداد و خلاقیت و ذوق هنری و ادبی آن‌ها را از جمله ماموریت‌های کانون عنوان و اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز بستر مناسبی برای تربیت نسلی خلاق و اهل فکر و اندیشه و شاعران و نویسندگانی توانا فراهم شود.

گفتنی است کردکوی تنها شهرستان استان گلستان است که مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ندارد و با احداث آن بچه‌های این شهر نیز از نعمت کتاب و سایر خدمات فرهنگی، هنری و ادبی بهره‌مند می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =