بررسی آخرین وضعیت مراکز کانون کرمانشاه در تماس تلفنی

در امتداد طرح مرکز به مرکز در نشستی به صورت مجازی با مربیان مسئول مراکز، آخرین وضعیت برنامه‌های تابستانی و بررسی آخرین وضعیت مراکز کانون کرمانشاه در تماس تلفنی، توسط مدیرکل و دیگر مسئولان کانون کرمانشاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، در امتداد طرح "مرکز به مرکز" در نشستی به صورت مجازی با مربیان مسئول مراکز، آخرین وضعیت برنامه‌های تابستانی و بررسی آخرین وضعیت مراکز کانون کرمانشاه در تماس تلفنی، توسط مدیرکل و دیگر مسئولان کانون کرمانشاه مورد ارزیابی قرار گرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تابستان و ضرورت مدیریت هم‌زمان این مراکز برای فعالیت‌های پر نشاط این ایام، در قالب چند مساله، بر آن شدیم تا در امتداد طرح "مرکز به مرکز"  به صورت مجازی نشست‌هایی با مسئولین مراکز استان داشته باشیم.

مرکز به مرکز مجازی با مسئولین مراکز کانون کرمانشاه
وی افزود: بر همین اساس تماس‌هایی با کلیه‌ی مسئولین مراکز استان گرفته شد که در این تماس‌ها، موارد مختلفی طرح گردید که برنامه‌های تابستانی، کارگاه‌های در حال برگزاری، فعالیت‌هایی که برنامه‌ریزی شده، بحث تشکیل کارگروه‌های مشورتی نوجوان، بحث اتصال به حلقه‌های میانی، وضعیت اتصال به حلقه‌های میانی، مبحث رسانه‌های و فعالیت‌های رسانه‌ای و... از مباحثی بود که مورد بررسی قرار گرفت که ان‌شاءالله نتایج آن در اختیار مجموعه جهت برنامه‌ریزی‌های آتی قرار خواهد گرفت.
زنجانی بیان داشت: تلاش ما بر این است که با رصد لحظه‌ به لحظه‌ی مراکز بتوانیم حداکثر حمایت و هدایت را در مسیر برنامه‌های کانون، با یاری خداوند داشته باشیم.

مرکز به مرکز مجازی با مسئولین مراکز کانون کرمانشاه
گفتنی‌است در این نشست مجازی که در امتداد طرح "مرکز به مرکز" برگزار شد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با تماس با یکایک مراکز، ضمن خسته نباشید و تشکر از زحمات همکاران و  صحبت با مسئول مرکز در خصوص مباحث یاد شده، با حضور کارشناسان ستاد، گفتگو نمود و مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =