اجرای 6  نمایش در دومین روز از جشنواره عروسکی کانون در اراک

برنامه‌های دومین روز پانزدهمین جشنواره کشوری نمایش عروسکی اعضا و مربیان مراکز کانون با اجرای 6 نمایش در شهر اراک ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان، "سنگ‌ها بی‌گناهند"عنوان نمایش‌ عروسکی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون چالدران در استان آذربایجان غربی است که در بخش نخست برنامه‌های روز جمعه یکم شهریور در مجتمع پردیس شهید باهنر به روی صحنه خواهد رفت و پس از آن اعضای مرکز بیرجند از استان خراسان جنوبی نمایش "دوستی باور نکردنی" را اجرا می‌کنند و در ادامه  مربیان و اعضای ارشد مرکز مهاباد آذربایجان غربی با نمایش " مرغک" بخش اول از دومین روز جشنواره را به پایان می‌رسانند.
بر همین اساس و در بخش دوم که از ساعت 16 آغاز می‌شود ابتدا شاهد نمایشی با عنوان "به دنبال فلک" کار اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری هستیم و در ادامه دو نمایش با عنوان‌های "پرپروک" و "یخی که عاشق خورشید شد" به ترتیب توسط اعضای مرکز سنندج از استان کردستان و مربیان مرکز جونقان در استان چهارمحال و بختیاری به روی صحنه خواهند رفت تا کودکان و نوجوانان اراکی روز شاد و پرنشاط دیگری را همراه با کانونی‌ها سپری کنند.
بهرام شاه محمد‌لو چهره مشهور نمایش‌های کودکان یا همان آقای حکایتی در دومین روز جشنواره بار دیگر نشست تخصصی دیگری را برای کارشناسان و مربیان کانون برگزار می‌کند.
 ویژه‌برنامه جنگ‌شبانه و اجرای نمایش "دوست‌ من کیه" در بخش جنبی پایان بخش برنامه‌های دومین روز پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی  اراک خواهد بود.
مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون از 31 مرداد در مجتمع پردیس شهید باهنر شهر اراک آغاز و تا دوم شهریور ادامه دارد.