کانون میزبانِ کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب تهران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح روز 15 اردیبهشت در سه بخش اصلی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کار خود را آغاز کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیش از 900 عنوان از تولیدات فرهنگی کانون شامل کتاب، سرگرمی‌های سازنده، لوح‌های فشرده فیلم و بازی‌های رایانه‌ای و تازه‌ترین شماره‌های نشریه علمی کوشش خردسالان و کودکان در این دوره از نمایشگاه به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.
بر اساس این خبر در این نمایشگاه بیش از 170 عنوان کتاب‌های چاپ اول که در یک سال گذشته در انتشارات کانون تولید شده به همراه کتاب‌های تجدید چاپی در دسترس مخاطبان گروه‌های سنی مختلف قرار گرفته است.
هم‌چنین در غرفه‌ی اصلی عرضه‌ی محصولات کانون در بخش کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علاوه بر آثار نویسندگان این حوزه، تازه‌ترین سرگرمی‌های تولید شده در این مجموعه نیز ارایه شده است.
نسل سوم عروسک‌های دارا و سارا و عروسک آیینی تکم یک و دو نیز از دیگر تولیدات کانون برای کودکان و نوجوانان است که در سالن شماره 108 غرفه 254 نمایشگاه عرضه می‌شود.
غرفه‌های کانون در سه بخش «کودک و نوجوان»، «ناشران عمومی» و «آموزشی» بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت 95 در «شهر آفتاب» واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران ـ قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.