برترین‌های استانی قصه‌گویی رضوی کانون قزوین شناخته شدند

هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و داوری 15 قصه، برگزیدگان بخش قصه‌گویی رضوی کانون پرورش فکری استان قزوین معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برگزیدگان قصه‌گویی رضوی کانون استان قزوین در دو بخش قصه‌گویی مربیان و بخش آزاد اعلام شدند.
بر این اساس، در بخش رقابت مربیان، آزاده آقامیربها مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شریفیه، با قصه «آن بالا، آن پایین»، فرزانه گلدوزان مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری مجتمع قزوین با قصه «نماز عید فطر» و زهرا یکه‌فلاح مربی فرهنگی مرکز شماره یک آبیک با قصه «کبوتران حرم» به عنوان برگزیده معرفی شدند و به مرحله رقابت کشوری راه پیدا کردند.
در بخش آزاد این جشنواره نیز، مرضیه وثوقیان با قصه «آرزوی ماهرخ» برگزیده استانی شناخته شد و برای شرکت در مرحله کشوری این جشنواره معرفی شد.
 گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع کاردستی، شعرسرایی، خوش‌نویسی، نقاشی، داستان‌نویسی، معرفی شخصیت، قصه‌گویی و نشریه‌نگاری در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.