عاشقانه‌های کودکان زنجانی تقدیم به ساحت امام رضا(ع)

نقاشی، نشریه دیواری، خوشنویسی، کاردستی، معرفی شخصیت، شعر و داستان‌نویسی؛ این‌ها بخشی از آثاری است که کودکان و نوجوانان زنجانی برای شرکت در جشنواره رضوی آماده کرده‌اند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حالی که یکم تیر آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره رضوی است، کودکان زنجانی نیز مانند دیگر کودکان و نوجوانان ایرانی در حال خلق اثر برای شرکت در این جشنواره فرهنگی، هنری و مذهبی هستند.
در این میان اعضای مرکز فرهنگی هنری ماهنشان کانون زنجان نیز، با حضور فعال خود در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، یک‌بار دیگر عشق، محبت و دوستی خود را به امام رضا(علیه‌السلام) نشان داده و با حضور در کارگاه‌های فرهنگی‌هنری، در این رویداد فرهنگی‌ مذهبی شرکت می‌کنند.
بر این اساس، در مرکز فرهنگی و هنری طارم کانون زنجان نیز، در مدت یک ماه گذشته نزدیک به 90 نفر از اعضای کانون در کلاس‌ها و دوره‌های رضوی مرکز به‌صورت فعال شرکت کرده و از راهنمایی‌های مربیان خود در خلق آثار بهره بردند که در مجموع 126 طرح برای جشنواره رضوی آماده شد و از این آثار 47 اثر انتخاب و به دبیرخانه جشنواره ارسال خواهد شد.
چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1395 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد اما مهلت ارسال آثار 1 تیر 1395 تعیین شده است.
برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با تکیه بر «متانت» و «سخاوت» دو ویژگی اخلاقی آن امام همام اجرا می‌شود.
گفتنی است فراخوان کامل مسابقه‌های کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) از سوی کانون، با 8 موضوع «کاردستی»، «شعرسرایی»، «خوش‌نویسی»، «نقاشی»، «داستان‌نویسی»، «معرفی شخصیت»، «قصه‌گویی» و «نشریه‌نگاری» در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.