تدریس و آموزش با استفاده از اسباب‌بازی

در قالب یک نشست و یک کارگاه علمی، مبحث آموزش با استفاده از اسباب‌بازی و سرگرمی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز پنج‌شنبه و در چهارمین روز از دومین جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی کشور، میزگرد «نقش اسباب‌بازی در ترویج و توسعه‌‌ی آموزش» با شرکت دکتر محمد رزاقی، محمد صالح‌پور، پروین بنی‌هارونی و مهندس محمدحسین نخ‌چی برگزار می‌شود.
این میزگرد از ساعت 17 تا 19 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در خیابان حجاب تهران پذیرای علاقه‌مندان است.
در عین حال، در همین روز، چهارمین بخش کارگاه علمی ویژه‌ی مربیان و کارشناسان کانون با موضوع آموزش با استفاده از لگوی آموزشی در ساعت 14 تا 16 در همین محل دایر است.
امسال در بخش علمی دومین جشنواره‌ی اسباب‌بازی، 10 نشست و کارگاه عمومی و پنج کارگاه ویژه‌ی کانونی‌ها تدارک دیده شده که از 18 تا 22 مرداد دایر است.
این جشنواره با حضور بیش از 60 تولیدکننده و دست‌اندرکار حوزه‌ی سرگرمی و آموزشی، آخرین دست‌آوردهای داخلی را به خانواده‌ها و عموم مردم ارایه کرده است.
همچنین در بخشی ویژه، نزدیک به بیست بازی سنتی و بومی ایرانی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود و سپس آن‌ها می‌توانند در این بازی‌ها شرکت کنند.