توزیع ویژه‌نامه جشنواره‌ی قصه‌گویی رضوی در سطح استان اصفهان

ویژه‌نامه چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون‌، این نشریه در نخستین صفحه‌ی خود پیام سید‌صادق رضایی مدیرعامل کانون را به مناسبت برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) منتشر و سید‌حامد عسگری‌فر دبیر جشنواره نیز در گفت‌و‌گویی از قصه‌گویی به عنوان بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم دینی یاد کرده است.
محمدرضا سنگری محقق و استاد دانشگاه نیز در مصاحبه با این نشریه به بیان اهمیت استفاده از روش‌های نوین روایت‌گری و بهره‌گیری مفید و سازنده از آن‌ها پرداخته است.
بخش دیگری از این نشریه به فعالیت‌های حوزه‌ی بین‌الملل جشنواره اختصاص دارد و محسن حموله مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در این زمینه از ترجمه فراخوان جشنواره به 7 زبان دنیا  و حضور ده قصه‌گوی خارجی در جشنواره خبر می‌دهد و در عین حال استقبال مناسب قصه‌گویان خارجی را نشانه‌ی توجه آن‌ها به  قصه‌گویی مذهبی می‌داند.
معرفی قصه‌گویان خارجی و داخلی، مراحل اجرای جشنواره، ارایه‌ی گزارشی از موفقیت‌های اعضا و مربیان کانون اصفهان در جشنواره‌های رضوی، مقاله‌ای علمی در‌باره‌ی قصه‌گویی مذهبی و برنامه‌ی روزانه‌ی جشنواره بخش‌های دیگر این نشریه را تشکیل می‌دهد.
این نشریه با شمارگان 5هزار نسخه با همکاری روزنامه پرشمارگان  «اصفهان زیبا » منتشر و همراه روزنامه در سطح استان و در محل برگزاری جشنواره توزیع شده است.
چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی طی روزهای 23 و 24 شهریور 1392 در اصفهان برگزار شد.