جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی برگزیدگان خود را اعلام کرد

اسامی برگزیدگان سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی خوزستان در 4 گروه سنی معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گروه سنی "الف وب" (اول تا سوم دبستان)، "محمدمهدی دیلمی‌فرد" از بندر دیلم استان بوشهر، "نیلوفر بهادری" از جهرم استان فارس و "متین ظاهری عبده وند" از مسجد سلیمان استان خوزستان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این گروه معرفی شدند.
در گروه سنی"ج" (چهارم و پنجم دبستان)، "یاسمن رمضان‌پور" از شهر اهواز، "مانی رزاقی" از گنبد کاووس در استان گلستان و"امیر حسین شادمان" از شهر ماهان استان کرمان به عنوان سه برگزیده این گروه مشخص شدند.
"پارسا برهانی" از نایین استان اصفهان، "سینا رعدی" از انگوت استان اردبیل و "رضا شناوه" از منیوحی استان خوزستان به عنوان برگزیدگان گروه سنی"د" (ششم دبستان و دوره راهنمایی) معرفی شدند.
هم‌چنین برگزیدگان گروه سنی"ه" (سال‌های دبیرستان)، "سبا امیری" از دهگلان استان کردستان، "زهرا محمدی" از رزن استان همدان و "اسما سالمی" از آبادان رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است: مراسم پایانی اولین مسابقه‌ی عکاسی رضوی «جاده‌ی ولایت» و تجلیل از برگزیدگان صبح روز 18 شهریور با حضور حسن حائری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، حجت الاسلام والمسلمین به لک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و مشاور فرهنگی استاندار، حجت‌الاسلام والمسلمین سپهر مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان، علی‌گنج کریمی معاونت تولید کانون و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.