انتشار ویژه‌نامه جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی رضوی در همدان

اولین ویژه‌نامه سومین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی رضوی هم‌زمان با مراسم گشایش این جشنواره، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این ویژه‌نامه یادداشتی از سوی دبیرخانه جشنواره با عنوان "کاش من هم عبور تو را دیده بودم"، پیام آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده ولی‌‌فقیه و امام جمعه همدان، پیام محمدباقر آدوسی معاون فرهنگی کانون، پیام پرویز ابراهیمی مدیرکل کانون استان همدان و دبیر سومین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی رضوی و پیام علی‌رضا قاسمی‌فرزاد معاون سیاسی و امنیتی همدان را می‌خوانیم.
بر همین اساس، در بخش دیگر این ویژه‌نامه گزارشی اجمالی از روند اجرای سومین جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی رضوی ارایه شده است.
همچنین آشنایی با عوامل اجرایی جشنواره و دو مربی شرکت کننده به نام‌های الیسا مهدی‌زاده لطف‌آبادی و نجمه واحدی از بخش‌های دیگر ویژه‌نامه است.
در عین حال آشنایی با علیرضا آقایی، سیدمحمدجواد کبودرآهنگی و حسین صفی داوران جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی و داوران بخش تجربه موفق علی‌اکبر حلیمی، سیدیاسر هاشم‌زاده و سولماز صادقزاده‌نصرآبادی مطالبی است که ویژه‌نامه در خود جای داده است.
بر اساس این گزارش، یک داستان رضوی از کتاب علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه‌السلام) نوشته مرضیه محمدزاده و نقل دو خاطره از شهیدمصطفی احمدی‌روشن با برنامه اجرایی جشنواره، پایان بخش اولین شماره ویژه‌نامه نمایش‌نامه‌خوانی رضوی است.
گفتنی است این ویژه‌نامه به صورت تمام رنگی منتشر شده و در اختیار تمام میهمانان جشنواره و اعضای شرکت کننده قرار گرفت. شماره دوم این ویژه‌نامه نیز شامل مطالب متنوع در مورد جشنواره در دومین روز منتشر و توزیع شد.