حمایت کانون از تولید محصولات نمایشی  بازار تئاتر کودک و نوجوان

مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: از تولید محصولات نمایشی تایید شده در بازار تئاتر کودک و نوجوان حمایت می‌‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرتضی حیدری درباره‌ی نحوه حمایت و تولید از محصولات نمایشی در بازار تئاتر کودک و نوجوان توضیح داد: شخصی ایده‌ای را به مرحله طراحی رسانده و مدلی ساخته که معتقد است اگر به این طرح کمک شود و به تولید برسد فروش آن در بازار تضمین می‌شود که با تایید شورای کارشناسی بازرگانی و بخش محتوای فرهنگی هنری کانون از آن اثر حمایت خواهد شد. همچنین شورا از محصولی که موجب ایجاد خلاقیت فکر و ذهن می شود حمایت می‌کند تا به تولید انبوه برسد.
مشاور اقتصادی مدیر عامل کانون همچنین افزود: اگر از تولیدات نمایشی حمایت نشود در بازار فروش با شکست مواجه می‌شود. بیشتر تولیدکنندگان نیز به همین دلیل از تولید ترس دارند. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قصد دارد با حمایت از کالا و فروش تضمین شده آن، انگیزه بیشتری در تولیدکنندگان به وجود آورد.
حیدری با این توضیح که هرگونه محصول نمایشی که مورد تایید شورا قرار بگیرد مشمول مقررات تولید و فروش می‌شود، گفت: کالایی که در نمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی عروسک نمایشی جزوی از این محصولات به شمار می‌آید.
وی گفت: این فرصت در بازار تئاتر کودک و نوجوان فراهم می‌شود تا پس از ارزیابی محصول، طی عقد قراردادی کالای مورد نظر به تولید برسد.
 بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 8 تا 12 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.