کد خبر: 218299
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰
برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در بازار تئاتر کودک و نوجوان

برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان از جمله برنامه‌هایی است که برای برپایی این رویداد بزرگ هنری در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این کارگاه‌های آموزشی با نگاهی تخصصی به تئاتر کودک و نوجوان و با حضور استادان متخصص برگزار می‌شود.
نخستین کارگاه با عنوان «بداهه پردازی در تئاتر کودک و نوجوان» یک دوره آموزشی 25 ساعته است که طی سه روز از تاریخ 8 تا 10 تیر ماه با حضور پرویز برید برگزار خواهد شد.
«فنون نمایش مشارکتی» عنوان کارگاه دیگری است که با حضور علی ظفر قهرمانی نژاد هم‌زمان با برگزاری بازار تئاتر کودک و نوجوان برپا می‌شود.
همچنین کارگاه «نمایش خلاق» با حضور دکتر یدالله آقاعباسی نیز در ایام بازار پذیرای علاقه‌مندان است.
در پایان این کارگاه‌های آموزشی با همکاری مدیریت آموزش و پژوهش کانون به شرکت کنندگان گواهی آموزشی اهدا می‌شود.
پرویز برید از دانش‌آموختگان تئاتر آناهیتا است. وی از 20 سال پیش تاکنون در کشور آلمان حضور داشته و فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری دانشگاه گوته آلمان است.
یدالله آقاعباسی نویسنده، مترجم و پژوهشگر است. وی در حال حاضر به عنوان استاد دانشگاه شهید بهشتی کرمان مشغول به کار است.
 علی ظفر قهرمانی نژاد نیز نویسنده، مترجم و مدرس دانشگاه است. وی در حوزه تئاتر شورایی چهره‌ای شناخته شده است.
بر اساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت مرکز ملی اسیتژ ایران به نشانی www.assitejiran.com مراجعه کنند و یا با دبیرخانه تماس بگیرند. ثبت‌نام برای اعضای مرکز ملی اسیتژ رایگان است.
همچنین سایر علاقه مندان که کارت ویژه بازار را دریافت کنند از تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.
نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 10 تا 12 تیر ماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.