بازار تئاتر کودک و نوجوان هدفمند برگزار شود

مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان، می گوید: بازار تئاتر کودک و نوجوان باید هدفمند برگزار شود تا نتیجه آن در کوتاه و بلند مدت مشخص شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وی اظهار داشت: برگزاری بازارهای تئاتر چه در جشنواره تئاتر فجر و چه در استیژ کار درستی است ولی باید با کیفیت برگزار شود.
وی کیفیت برگزاری بازار را بسیار مهم دانست و افزود: در حوزه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت کمی صورت گرفته است. برگزاری این بازار و سمینارها مثبت و مناسب است ولی مشروط به این که هدفمند برگزار شود تا بتوانیم نتیجه آن را در کوتاه‌ مدت و بلند مدت در این شاخه هنری مشاهده کنیم.
سرسنگی اضافه کرد: در دنیا چند جشنواره کودک و نوجوان معتبر برگزار می‌شود که باید این فعالیت های هنری را شناسایی کرد و از مسوولان آن دعوت کرد در بازار حضور داشته باشند تا بتوان تاثیرات آن را در تئاتر کودک و نوجوان کشور دید.
بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 8 تا 12 تیر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.